دانلود بازی جاده کراسی Crossy Road v2.1.0 اندروید – همراه نسخه مود

دانلود بازی جاده کراسی Crossy Road v2.1.0 اندروید – همراه نسخه مود

بازی Crossy Road عنوانی جذاب در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو Yodo1 Games ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۴ میلیون نفر امروز امتیاز فوق العاده ۴٫۵ از ۵٫۰ و بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است که در نوع خود برای عنوانی در این سبک رکوردی اعجاب آور به شمار می رود.

در عنوان جاده کراسی به مرغی دوست داشتنی کمک کنید تا از جاده ای شلوغ که ماشین ها با سرعت زیاد از آن عبور میکنند رد شود. Crossy Road با داشتن همین گیم پلی ساده در حال حاضر یکی از محبوب ترین عناوین کلاسیک در سیستم عامل اندروید میباشد که با یکبار تجربه آن به احتمال فراوان معتاد این بازی میشوید.

به یاد داشته باشید که برای سیو بازی خود حتما بازی را به حساب جیمیل خود که در فروشگاه گوگل پلی فعال است وصل نمایید تا پس از حذف بازی بتوانید از طریق تنظیمات درون برنامه سیو خود را بازگردانید.

سوالاتی که ممکن است در رابطه با بازی Crossy Road به ذهنتان خطور کند:

– چرا یک مرغ باید از یک بزرگراه عبور کند؟!

– چرا شخصیت Unihorse در طول مسیر آبناب ها را میخورد؟!

– چرا Specimen 115 گاوها را میدزد؟!

– چرا کبوتران محیط بازی را ترک کرده اند؟!

البته لازم به ذکر است که هیچ گاه پاسخ این سوالات را پیدا نخواهید کرد و پیشنهاد می کنیم ذهن خود را معطوف به این پرسش ها نکرده و از ساعت ها بازی کردن و سرگرم شدن تا می توانید لذت ببرید.

Crossy Road

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی جاده کراسی Crossy Road v2.1.0 اندروید – همراه نسخه مود

دانلود مستقیم تانگو جدید