دانلود بازی زیبا و جذاب SkillTwins Football Game v1.3 اندروید – همراه نسخه مود

دانلود بازی زیبا و جذاب SkillTwins Football Game v1.3 اندروید – همراه نسخه مود

بازی SkillTwins Football Game عنوانی جذاب در سبک ورزشی میباشد که به تازگی توسط استودیو Hello There AB ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۳۱ هزار نفر امتیاز فوق العاده ۴٫۵ از ۵٫۰ و بیش از ۵ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت بازی در میان کاربران اندرویدی میباشد.

در بازی SkillTwins Football Game در نقش دو برادر با نام های جوزف و جیکوب قرار خواهید گرفت و باید با استفاده از مهارت های خارق العاده آنها در زمینه فوتبال رقبا را شکست دهید و بهترین جایگاه را از آن خود کنید.

دو برادر بازی SkillTwins Football Game آرزو دارند تا تبدیل به بهترین فوتبالیست جهان شوند و افراد مشهوری نظیر نیمار , اوزیل , زیدان و گواردیولا را تحت تاثیر بازی خود قرار دهند. با استفاده از مهارت های آنها در زمینه های مختلف فوتبال , در مسابقات و جام های مختلف شرکت کنید و رقبا را یکی پس از دیگری شکست دهید. هم چنین با پیشروی در بازی میتوانید مهارت های پیچیده تر و هیجان انگیز را آنلاک نمایید و از آنها برای برتری در مسابقات چالش برانگیز استفاده نمایید.

SkillTwins Football Game دارای ۵۰ سطح هیجان انگیز بوده و این سطوح در ۵ لوکیشن فوق العاده که عبارتند از: زمین فوتبال مدرسه در سوئد , زمین ساحلی زیبا در اسپانیا , زمینی با تکنولوژی های ویژه در ژاپن , زمین فوتبال خیابانی در برزیل و زمین فوتبال بر فراز آسمان خراش های آمریکا دنبال خواهد شد. علاوه بر تمامی این ویژگی ها بازی دارای قابلیت شخصی سازی کاراکتر ها نیز میباشد و شما میتوانید با استفاده از انواع و اقسام آیتم های منحصربفرد شخصیت های جذاب خود را خلق نمایید.

SkillTwins Football Game

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی زیبا و جذاب SkillTwins Football Game v1.3 اندروید – همراه نسخه مود

دانلود زاپیا برای کامپیوتر