دانلود بازی کستل کلش: پیدایش حیوانات Castle Clash: Rise of Beasts v1.3.11 اندروید – همراه دیتا

دانلود بازی کستل کلش: پیدایش حیوانات Castle Clash: Rise of Beasts v1.3.11 اندروید – همراه دیتا

دیگر کسی نیست که با پلتفرم همراه اندرویدی خود بازی کند اما سبک استراتژی را برای یک بار هم که شده امتحان نکرده باشد! این سبک به سرعت به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد چراکه وجود ویژگی آزادی عمل چیزی که بود که بسیاری از افراد سال ها منتظرش بودند. موفقیت این سبک از ابندا هم تضمین شده بود و پس از معرفی Clash of clans تمامی کمپانی ها، شرکت ها و حتی تیم های بازی سازی کوچک دریافتند که استراتژی محبوب ترین سبک برای بازی های سیستم عامل اندروید می باشد. اما هر بازی استراتژی هم نمی تواند تضمین کند که به موفقیتی بی بدیل دست پیدا خواهد کرد، چراکه سطح توقع کاربران در چند سال اخیر بالاتر رفته و شرکت های بازی سازی برای راضی نگه داشتن آن ها کار سختی در پیش خواهند داشت. البته به عقیده ما شرکت بازی سازی IGG.COM کاملا توانسته است در برابر این چالش قد علم کند و عنوانی موفق با نام Castle Clash: Age of Legends را روانه گوگل پلی نماید.

Castle Clash: Age of Legends یک عنوان جذاب و سرگرم کننده در سبک استراتژی می باشد که توسط شرکت بازی سازی IGG.COM روانه گوگل پلی شده و تا کنون نزدیک به ۱۰۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. این عنوان در مدت زمان انتشار خود در گوگل پلی به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده به طوری که موفق به کسب امتیاز خیلی خوب ۴٫۶ از ۵ شده است. لازم به ذکر است که در ثبت این امتیاز خیلی خوب بیش از ۴ میلیون نفر نقش داشته اند.

Castle Clash، در میان حجم عظیم بازی های استراتژیک عرضه شده برای پلتفرم اندروید! امروز می خواهیم در سایت اندرویدکده اعتیاد آور ترین بازی استراتژیک که اخیرا در فروشگاه گوگل پلی عرضه شده است برای دانلود در خدمتتان قرار دهیم. شایان ذکر است که این بازی در کشور ها و بسیاری از ایالات های آمریکایی در زمره ۱۰ بازی برتر و همچنین پرطرفدار ترین ها قرار دارد. و در دیگر نقاط جهان نیز از استقبال بی نظیری برخوردار بوده است. یقینا پس از مشاهده تریلر بازی به امتیاز ۴٫۶ آن در پلی استور ایمان خواهید آورد. در این بازی باید به ساخت انواع قلعه های دفاعی و استراتژیک همچنین گرد آوری قهرمانان افسانه ای بپردازید و با طی مراحل متعدد مبدل به بزرگترین جنگ سالار در جهان شوید. ارتشی که باید بسازید می تواند شامل الف ها، دورف ها، جانوران مختلف و حتی روبات ها باشد. به یاد داشته باشید تنها عاملی که بازی را به پیش خواهد برد و زمینه موفقیت در جدال ها و میادین را برایتان فراهم می آورد چیزی نیست جز قوه خلاقیتتان. بدون شک پس از انجام این بازی اقرار خواهید کرد که یکی از برترین بازی ها را در سبک استراتژیک تجربه کرده اید.

Castle Clash شاید نتواند با بازی محبوبی مانند Clash of clans رقابت کند اما قطعا در نوبه خود یک عنوان منحصر به فرد، سرگرم کننده و جذاب برای سیستم عامل اندروید در سبک استراتژی می باشد که با المان های متنوع و پر تعداد خود به محبوبیت بالایی نزد کاربران دست پیدا کرده است.

Castle Clash

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی کستل کلش: پیدایش حیوانات Castle Clash: Rise of Beasts v1.3.11 اندروید – همراه دیتا