گروه طراحی سایت اینتن

گروه طراحی سایت اینتن

نکات مهم پیش از طراحی وب سایت

نظر به گسترش روزافزون اینترنت و توسعه وب­سایت­های معرفی کسب وکار، محصولات و خدمات، بیش از پیش نیاز به لزوم داشتن یک سایت برای معرفی کسب و کارمان مشخص می­شود. طراحی وب سایت خوب و مطلوب می­تواند سبب رونق کسب و کار شود و حتی گاهی وقت­ها سرنوشت یک کسب و کار را عوض کند.

بنابراین باید به نکات مفید و موثر در توجه نماییم تا کسب و کارمان را ارتقا بدهیم.

طراحی سایت اینتن

نکات مهم در طراحی وب سایت

نکات مهم پیش از طراحی وب سایت که با کمک آنها می­توان سایت خوبی برای کسب و کار طراحی کرد:

مخاطبان

در نخستین قدم به این فکر کنید که مخاطبان سایت شما چه کسانی هستند و نقش­شان در طراحی سایت شما چیست؟ با این سوال­ها می­توانید درخصوص رنگ زمینه و سایر قسمت­های سایت، قالب وب و محتوای آن تصمیم­گیری بهتری داشته باشید.

هدف محتوا

اگر سایت­تان فاقد هدف کسب و کار باشد، نه برای خودتان مفید خواهد بود و نه برای دیگران. لذا در گام دوم هدف از طراحی وب سایت، محتوای داخل سایت و امکانات مورد نیازتان را مشخص نمایید.. هدفتان از ی که نیاز دارید را مشخص کنید.

تعیین مقدار هزینه جهت سرمایه ­گذاری

در سومین گام، هزینه لازم را تعیین نمایید. بودجه شما رابطه­ مستقیمی با امکانات اضافه­ مورد نیازتان دارد. توصیه ما این است که چنانچه هنوز ایده خاصی جهت سایتتان ندارید، خیلی هزینه نکنید.

تعیین نیازهای خود طراحی سایت

باید یک لیست از نیازها و توقعات­تان از وب سایت را فراهم و اماده نمایید. آن لیست را به بدهید تا در طراحی وب سایت شما از آن به عنوان الگو استفاده نماید.

تعادل در محتوا

تهیه و آماده­سازی محتوای وب سایت به عهده خودتان خواهد بود لذا جهت ارائه آن برنامه­ریزی نمایید. تلاش نمایید تا تعادل را در نگارش مطالب رعایت نمایید. اطلاعات مقالات نه بیش از اندازه زیاد باشد و نه خیلی کم. در نهایت هم پس از نگارش متن، آن را مطالعه نمایید تا اشتباهات نگارشی نداشته باشد. درخصوص عکس­ها و گرافیک هم باید تعادل رعایت شود چون استفاده زیاد از آنها هم ظاهر سایت را شلوغ می­کند و هم سرعت لود را کند می­نماید.

اطمینان داشتن از امنیت وب سایت

چنانچه در وب سایت­تان قصد فروش محصولاتی را دارید، بهتر است از امنیت آن اطمینان حاصل نمایید. لذا می توانید با کارشناس مربوطه یا طراح وب سایت مشورت کنید.

نظرخواهی از افراد آشنا به موضوع:

در آخرین مرحله از چند نفر که به موضوع کار و سایت آشنا هستند، نظر بخواهید. چنانچه نظرشان درخصوص سهولت استفاده از سایت­تان مثبت بود ،می توان گفت که طراحی وب سایت شما بخوبی انجام شده و نکات اصلی در طراحی آن رعایت شده­اند.

آشنایی با متد طراحی سایت اینتن :

اینتن متشکل از تیم حرفه ای ، باتجربه و آکادمیک در عرصه فضای مجازی است که عمده فعالیت هایش حول طراحی سایت های اینترنتی، سئو سایت و بهینه سازی وب سایت و برندسازی اینترنتی می باشد.
با اینکه نام اینتن به صورت رسمی ۴ سال است که در عرصه شرکت های فعال در این حوزه وارد شده است ولی عمق دانش و تجربه آن بیش از یک دهه می باشد چرا که موسسین گروه با دانش و تجربه ۱۰ ساله خویش گرد هم آمده و وارد این عرصه گشته اند و پس از طی فراز و نشیب های بسیار متخصصین بیشتری را به منظور تکمیل تیم فنی خویش جذب کرده است. در تیم ۱۴ نفره اینتن تمام تخصص های لازم برای انجام یک کار ایده آل وجود دارد. بزرگترین سرمایه اینتن نیروی انسانی متخصص، مجرب و با دانش آن است که می تواند اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید.

آدرس وب سایت :

توزیع رسانه ای :

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

گروه طراحی سایت اینتن