دانلود بازی آسفالت اکسترم Asphalt Xtreme: Offroad Racing v1.1.4a اندروید – همراه دیتا + مود

دانلود بازی آسفالت اکسترم Asphalt Xtreme: Offroad Racing v1.1.4a اندروید – همراه دیتا + مود

بازی “Asphalt Xtreme: Offroad Racing” عنوانی جذاب در سبک میباشد که به تازگی توسط استودیو مشهور و محبوب Gameloft ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۵۰۰ نفر امتیاز بالا ۴٫۵ از ۵٫۰ و بیش از چندین هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

Asphalt Xtreme: Offroad Racing جدیدترین نسخه از سری بازی های مشهور آسفالت میباشد که با داشتن گیم پلی بسیار زیبا , گرافیک فوق العاده بالا و بسیاری از ویژگی های جدید نه تنها طرفداران قدیمی را باری دیگر به سوی سری جذب کرده بلکه طرفداران جدیدی را نیز با بازی زیبا آسفالت آشنا نموده است.

در بازی Asphalt Xtreme: Offroad Racing هیچ قانونی را مشاهده نخواهید کرد. با انتخاب اتومبیل مورد علاقه خود وارد مسابقاتی کاملا نفسگیر و چالش برانگیز خواهید شد و در محیط های متنوع مانند تپه های شنی , جنگل ها , دره ها و حتی سرزمین های یخ زده به مسابقه با رقبا خود خواهید پرداخت. محیط مسابقه به گونه ای طراحی شده است که راه های مختلفی برای رسیدن به خط پایان در دسترس شماست و به این خاطر محدود به جاده و قوانین آن نخواهید بود شما آزاد هستید که از مسابقه و بازی Asphalt Xtreme: Offroad Racing بدون هیچ قانونی لذت ببرید.

در بازی انواع و اقسام اتومبیل های زیبا و جذاب و در کلاس های متفاوت گنجانده شده است از اتومبیل های آفرود گرفته تا کامیون های مسابقه ای در بازی حضور دارند. هم چنین شیوه گیم پلی اتومبیل های کلاس های مختلف بازی به صورت منحصربفرد طراحی شده است که هر یک در محیط مناسب خود کاربرد خواهد داشت. اتومبیل های موجود در بازی تماما از برندهای معتبر جهانی از جمله بنز , شورلت , دوج , فورد , جیپ و بسیاری دیگر جمع آوری شده اند و از این نظر محتوا بسیار مناسبی را به کاربر ارائه میدهند.

جهان وسیع بازی قطعا شما را شگفت زده میکند. محیط ها دارای تنوع بالایی هستند و مناطق مختلفی از جمله کارخانه های دیترویت , جنگل های تایلند , تپه های رود نیل , یخچال های طبیعی سوالبارد و بسیاری دیگر را پوشش میدهند. بازی دارای حالت چند نفره میباشد که تا حداکثر ۸ بازیکن را به صورت همزمان پشتیبانی میکند حال ترکیب محیط های فوق العاده بازی به همراه حالت مولتی پلیر جذاب میتوانید Asphalt Xtreme: Offroad Racing به یکی برترین عناوین در سبک خود تبدیل نماید.

سفارشی سازی و ارتقاء اتومبیل جزئی از عناوین مسابقه ای میباشد و Asphalt Xtreme: Offroad Racing از این قاعده مستثنی نیست. با پیشروی در بازی میتوانید با استفاده از انواع و اقسام آیتم ها اتومبیل خود را شخصی سازی نموده و توانایی های آن را ارتقاء دهید. هم چنین گرافیک بازی دارای جزییات بسیار بالا میباشد که قطعا لذت تجربه بازی را دو چندان خواهد کرد.

Asphalt Xtreme: Offroad Racing تجربه ای کامل از عنوانی در سبک مسابقه ای را به کاربر ارائه میدهد. این عنوان با داشتن ۵ حالت متفاوت گیم پلی , بیش از ۴۰۰ ماموریت و بیش از ۵۰۰ چلنج , بیشترین , طولانی ترین و با کیفیت ترین محتواها را به کاربران اندرویدی هدیه داده است.

Asphalt Xtreme: Offroad Racing

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی آسفالت اکسترم Asphalt Xtreme: Offroad Racing v1.1.4a اندروید – همراه دیتا + مود