دانلود Telegram v3.16.1 برنامه تلگرام اندروید – همراه نسخه کامپیوتر

دانلود Telegram v3.16.1 برنامه تلگرام اندروید – همراه نسخه کامپیوتر

Telegram یک برنامه فوق العاده در زمینه چت و پیام رسانی می باشد برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد که به همراه نسخه مخصوص کامیپوتر بر روی سایت قرار گرفته است.. تلگرام در حال حاضر یکی از بهترین برنامه ها می باشد که تمرکز اصلی آن بر روی امنیت اطلاعات و سرعت بسیار بالا می باشد. تلگرام دارای سرور های قدرتمند در سراسر جهان میباشد که تبادل اطلاعات ارسالی و دریافتی شما با نزدیک ترین سرور انجام میشود. به همین سبب از سرعت بسیار بالایی نسبت به دیگر برنامه های پیام رسان بهره میبرد. شما در این پیام رسان مشهور امکان ساخت گروه هایی تا ۲۰۰ نفر دارید که در صورت پر شدن اعضا با تبدیل کردن آن به سوپر گروه می توانید حتی تا ۵۰۰۰ عضو را در آن جای دهید! کانال ها یکی از ویزگی های محبوب مسنجر تلگرام هستند که افراد مشهور و رسانه های مختلف با بهره گیری از آن می توانند آخرین وضعیت خودشان را به صورت گروهی و یک طرفه به تعداد نامحدودی از اعضا ارسال کنند. ربات های تلگرام یک ابزار هوشمند برای ارائه خدمات مختلف بر روی این پیام رسان هستند که شما با استفاده از دانش برنامه نویسی امکان ساخت و انتشار ربات را به راحتی در اختیار خواهید داشت.

نکته: کاربران گرامی درصورتی که تمایل دارید بر روی گوشی از دو اکانت به صورت همزمان استفاده کنید می توانید از نرم افزار های یا استفاده کنید.

دانلود برنامه تلگرام Telegram

Telegram توسط توسعه دهنده Telegram Messenger LLP برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خیلی خوب ۴٫۳ از ۵ در گوگل پلی شده و بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود رسمی را هم ثبت کرده است.


آموزش های کاربردی و داغ تلگرام

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Telegram v3.16.1 برنامه تلگرام اندروید – همراه نسخه کامپیوتر