دانلود تلگرام جدید telegram اندروید + pc + موبوگرام + پلاس

دانلود تلگرام جدید telegram اندروید + pc + موبوگرام + پلاس

“Telegram” یک برنامه فوق العاده در زمینه چت و پیام رسانی می باشد برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد که به همراه نسخه مخصوص کامیپوتر بر روی سایت قرار گرفته است.. “تلگرام” در حال حاضر یکی از بهترین برنامه ها می باشد که تمرکز اصلی آن بر روی امنیت اطلاعات و سرعت بسیار بالا می باشد. تلگرام دارای سرور های قدرتمند در سراسر جهان میباشد که تبادل اطلاعات ارسالی وو دریافتی شما با نزدیک ترین سرور انجام میشود. به همین سبب از سرعت بسیار بالایی نسبت به دیگر برنامه های پیام رسان بهره میبرد. شما در این پیام رسان مشهور امکان ساخت گروه هایی تا ۲۰۰ نفر دارید که در صورت پر شدن اعضا با تبدیل کردن آن به سوپر گروه می توانید حتی تا ۵۰۰۰ عضو را در آن جای دهید! کانال ها یکی از ویزگی های محبوب مسنجر تلگرام هستند که افراد مشهور و رسانه های مختلف با بهره گیری از آن می توانند آخرین وضعیت خودشان را به صورت گروهی و یک طرفه به تعداد نامحدودی از اعضا ارسال کنند. ربات های تلگرام یک ابزار هوشمند برای ارائه خدمات مختلف بر روی این پیام رسان هستند که شما با استفاده از دانش برنامه نویسی امکان ساخت و انتشار ربات را به راحتی در اختیار خواهید داشت.

نکته: کاربران گرامی درصورتی که تمایل دارید بر روی گوشی از دو اکانت به صورت همزمان استفاده کنید می توانید از نرم افزار های  یا استفاده کنید.

دانلود برنامه تلگرام Telegram

 توسط توسعه دهنده Telegram Messenger LLP برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خیلی خوب ۴٫۳ از ۵ در گوگل پلی شده و بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود رسمی را هم ثبت کرده است.


آموزش های کاربردی و داغ تلگرام

–  یک نرم افزار پیام رسان غیر رسمی است. این برنامه که از API مسنجر معروف تلگرام استفاده میکند برخی ویژگی های اضافی را به نسخه رسمی Telegram می افزاید. تلگرام سریعترین و امن ترین برنامه منتشر شده در زمینه چت و پیام رسانی می باشد که در گوگل پلی وجود دارد و شما هرجای دنیا که باشید برنامه به نزدیکترین سرور متصل شده و دلیل سرعتت بسیار بالای برنامه در انتقال فایل ها و پیام ها نیز همین امر است. اگر رنگ محیط برنامه برای شما تکراری شده است شما میتوانید با این برنامه رنگ و طرح و اندازه محیط کاربری تلگرام را تغییر دهید و یا متناسب با سلیقه خود پوسته هایی جدیدی را ساخته و با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. در این برنامه گزینه ای برای اشتراک گذاری سریع تر موسیقی ها قرار داده شده است که سبب صرفه جویی در زمان برای کاربران میشود. برای افرادی که تمایلی به نمایش داده شدن شماره تلفن خود ندارند نیز گزینه ای برای مخفی سازی شماره تلفن وجود دارد و تلگرام پلاس با مخفی سازی شماره کاربر به حفظ حریم خصوصی شخص کمک میکند. این امکانات به اینجا محدود نشده و شما امکان مخفی کردن اسکرین شات گفتگو در چت مخفی را هم دارید.

دانلود برنامه تلگرام پلاس

Plus Messenger توسط توسعه دهنده rafalense برای کابران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خیلی خوب ۴٫۴ از ۵ در گوگل پلی شده و بیش از ۱ میلیون بار نیز به صورت رسمی دانلود شده است.


آموزش های کاربردی و داغ تلگرام

 

– برنامه نسخه ی پیشرفته ی برنامه تلگرام است که با طراحی مجدد بوسیله ی API های تلگرام شده است . شما به وسیله این نرم افزار دقیقا همان امکانات تلگرام اصلی را از سرورهای شرکت تلگرام خواهید داشت ولی با امکانات و اختیارات بیشتر. در این نرم افزار امنیت مسنجر تلگرام کاهش نیافته است و به اندازه ی تلگرام امنیت و پشتیبانی دارد . امکانات بیشتر موبوگرام باعث شده به سرعت محبوبیت زیادی پیدا کند.

telegram

بوسیله نرم افزار موبوگرام با آسودگی و اطمینان کامل از امکانات نرم افزار مشابه تلگرام به صورت مستقیم دانلود و استفاده نمایید. موبوگرام را به عنوان تلگرام دوم در کنار دانلود نسخه جدید تلگرام  در گوشی همراه خود داشته باشید.

 

 

 

 – برنامه اندروید – بوسیله این نرم افزار می توانید افرادی که عکس پروفایل تلگرام شما را نگاه میکنند را ببینید و بفهمید چه کسانی و در چه زمانی پروفایل شما را بازدید کرده اند. این نرم افزار برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است . برنامه تلگرام بهترین و محبوب ترین مسنجر موبایل در حال حاضر در ایران است و نرم افزارهای کاربردی زیادی برای این نرم افزار طراحی شده است که همه ی این نرم افزارها با  کمک از Api های خود شرکت تلگرام طراحی شده اند.

پروفایل چکر تلگرام

 

 

 

دانلود برنامه –

یکی از دغدغه های این روزهای جوانانی است که به اداره کانال های مختلف تلگرام میپردازند و برای افزایش اعضا هزینه های هنگفتی میکنند و البته شرکت هایی که برای افزایش مشتری و فروش کالا و خدمات خود نیاز به افزایش اعضای کانال تلگرام خود دارند. نرم افزار تله ممبر پلاس یک ایده جالب برای جذب عضو در کانال تلگرامی شماست. شما با این نرم افزار میتوانید با عضو شدن در کانال های مختلف که در اپلیکیشن برای شما نمایش داده میشود سکه جمع کنید و با سکه هایی که دارید برای کانال خود عضو خریداری کنید تمام اعضا ار طریق اپلیکیشن وارد کانال شما می شوند و اعضا، واقعی و ۱۰۰ درصد ایرانی میباشند همچنین امکان خریداری سکه به قیمت مناسب و جذب عضو از طریق این سکه ها نیز تله ممبر پلاس محیا می باشد. این اپلیکیشن با ایده جذاب که توسط برنامه نویسان عزیز داخل کشور پیاده سازی شده راه حل فوق العاده ای برای شروع کار کانال های تازه کار و همچنین افزایش اعضا برای کانال های بزرگ که نیاز به کاربران واقعی و ایرانی دارند می باشد. از امکانات این نرم افزار می توان به عضویت در کانال ها به صورت سریع بدون نیاز به لود عکس و یا حتی باز کردن نرم افزار تلگرام نام برد شما فقط از طریق وارد کردن شماره تماسی که با آن عضو تلگرام هستید میتوانید از داخل تله ممبر پلاس بدو نیاز به باز کردن اپلیکیشن تلگرام در کانال ها عضو شوید.

همچنین نرم افزار برای قدردانی از کاربران عزیز به صورت دوره ای اقدام به اهدای رایگان سکه به شما میکند که میتوانید از این سکه ها برای افزایش اعضای کانال خود استفاده کنید. محیط نرم افزار بسیار کاربرپسند می باشد و مطمئن باشید با نصب نرم افزار ساعت ها درگیر به دست اوردن سکه و جذب عضو به کانال خود خواهید شد پس این نرم افزار فوق العاده را از دست ندهید.

 

 

 

 

 

تلگرام

 

تلگرام

 

تلگرام

 

تلگرام

 

در تلگرام

 

تلگرام

 

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود تلگرام جدید telegram اندروید + pc + موبوگرام + پلاس