دانلود بازی Trial Xtreme 4 v1.9.4 موتور سواری اندروید – همراه دیتا + مود

دانلود بازی Trial Xtreme 4 v1.9.4 موتور سواری اندروید – همراه دیتا + مود

موتور سواری در خیابان های شلوغ شهر تهران جرات بسیار بالایی می طلبد و با وجود راننده های بی احتیاطی که هر روز بر تعدادشان نیز افزوده می شود بسیار پر خطر می باشد. پس موتور سواری در خیابان های صاف و آسفالت شده هم مهارت خاص خود را می طلبد چه برسد به اینکه بخواهید با موتور حرکات نمایشی انجام دهید و از موانع نیز عبور کنید. انجام این کار شاید در محیط اطرافمان سخت باشد اما در یک بازی اندرویدی زیاد مشکل به نظر نمی رسد و هر کسی با هر سن و سالی و هر سطح مهارتی می تواند آن را تجربه کند. حال اگر این بازی توسط استدیو بازی سازی خلاقی مانند Deemedya INC ساخته شده باشد و از گیم پلی جذاب و سرگرم کننده ای نیز بهره ببرد، قطعا طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد.

“Trial Xtreme 4” نیز یکی از این دسته بازی های سرگرم کننده و پرطرفدار می باشد که در سبک  و  موتور سواری نمایشی برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و تا کنون نزدیک به ۵۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. این عنوان همچنین موفق به کسب امتیاز قابل قبول ۴٫۱ از ۵ شده که در ثبت آن نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر نقش داشته اند.

سری چهارم بازی محبوب Trial Xtreme 4 بعد از مدت ها انتظار دقایقی پیش در پلی استور عرضه شد و مثل همیشه آن را برای شما کاربران گرامی قرار دادیم. این بازی زیبا با کسب امتیازات فراوان و نقد های مثبت بسیار اکنون به برترین بازی موتور سواری برای اندروید تبدیل شده و توانسته است طرفداران بسیاری به خود جذب کند.

موتور خود را انتخاب کنید و وارد رقابت های جذاب و نفس گیر موتور سواری نمایشی شوید. رقابت با دوستان خود به صورت آنلاین و کسب پول و امتیاز برای صدر نشینی در جدول موتور سواران.

سخن سازنده درباره بازی:

این بار با سری چهارم از سری بازی های Trial Xtreme باز گشته ایم و امیدواریم که بتوانیم نظر شما را جلب کنیم. سری چهارم از این بازی توسط موتور های گرافیکی و فیزیکی بسیار پیشرفته طراحی شده اند و شما حس واقعی یک رقابت موتور سواری نفس گیر را تجربه خواهید کرد. عناصر کنترلی بازی بسیار هوشمندانه می باشند و گرافیک بازی خارق العاده است.

Trial Xtreme 4

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی Trial Xtreme 4 v1.9.4 موتور سواری اندروید – همراه دیتا + مود