دانلود بازی کلان شهرها Megapolis v3.60 اندروید

دانلود بازی کلان شهرها Megapolis v3.60 اندروید

بازی “Megapolis” عنوانی جذاب در سبک میباشد که به تازگی توسط استودیو Social Quantum Ltd ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر امتیاز بالا ۴٫۳ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت بازی در میان کاربران اندرویدی میباشد.

بازی Megapolis در بیش از ۲۰ کشور جهان و با به ثبت رساندن دانلودهای متعدد یکی از محبوب ترین و بهترین عناوین گوشی ها و تبلت های اندرویدی میباشد. هم چنین با توجه به سبک بازی تجربه آن در تبلت هایی با صفحه نمایش بزرگ بسیار زیبا و جذاب دنبال خواهد شد و تجربه ای لذت بخش را به کاربر القاء میکند.

مدیریت مالی شهر خود را بر عهده گرفته و به طراحی و توسعه زیر ساخت های اولیه شهر مشغول شوید. برخی از زیر ساخت های مهم شهر عبارتند از: فرودگاه , بنادر , ایستگاه راه آهن , سکو ها و پالایشگاه های نفت و گاز , نیروگاه های خورشیدی , بادی و هسته ای

با به روزرسانی ها و آپدیت های متعدد آیتم ها و بخش های هیجان انگیزی به بازی افزوده خواهد شد. هم چنین میتوانید با دیگر بازیکنان به تجارتی جهانی مشغول شوید. و با مشاهده شهر دوستان خود میزان موفقیت آنها را با خود مقایسه نمایید.

Megapolis

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی کلان شهرها Megapolis v3.60 اندروید