دانلود Wire Private Messenger 2.30.321 برنامه مسنجر وایر اندروید

دانلود Wire Private Messenger 2.30.321 برنامه مسنجر وایر اندروید

Wire – Private Messenger نرم افزار پیام رسان خصوصی وایر برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. با انتشار مسنجر ها یا برنامه های پیام رسان در دنیای گوشی های هوشمند ارتباطات بین افراد سراسر جهان بیشتر و نزدیک تر شده است. روزانه میلیون ها پیام و عکس و ویدیو و غیره بین کاربران رد و بدل می شود که تعدادی از آن ها اطلاعاتی است که برای ارسال کننده و دریافت کننده دارای اهمیت بالایی هستند. از این رو مسئله امنیت اطلاعات در حال مبادله اهمیت بالایی را پیدا می کند. نرم افزار وایر یکی از برنامه های خوبی است که تمرکز فعالیت خود را بر حفظ حریم خصوصی کاربران قرار داده است. در این برنامه تمامی دیتای رد و بدل شده بین کاربران همیشه خصوصی و امن بوده و به صورت پایان به پایان رمزنگاری می شود. این مسنجر توانایی خواندن پیام های شما را نداشته و هیچ یک از اطلاعات تماس کاربران را به شخص و شرکت ثالثی نمی فروشد. تمرکز کردن این برنامه بر روی امنیت دلیل نمی شود که از امکانات رایج موجود در دیگر مسنجر ها بهره مند نشود. شما در این برنامه امکان ساخت گروه های مختلف تا ۱۲۸ نفر را برای تبادل اطلاعات در بستری ایمن را دارید. وایر امکان ارسال عکس ها، فیلم ها، فایل های gif، موسیقی و بیشتر را به شما داده و می توانید در چت های خودتان از آن ها استفاده کنید. علاوه بر این ها شما با استفاده از وایر می توانید تماس های صوتی و تصویری شفاف و امن را با دوستان و آشنایان خودتان در سراسر جهان برقرار کنید. ویژگی برقراری تماس های وایر توسط تیم توسعه اسکایپ طراحی شده است.

دانلود نرم افزار پیام رسان وایر Wire - Private Messenger

Wire – Private Messenger توسط توسعه دهنده Wire Swiss GmbH برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز ۴٫۱ از ۵ در گوگل پلی شده و بیش از ۱ میلیون دانلود رسمی را هم ثبت کرده است.

Wire Private Messenger – نرم افزار وایر یک مسنجر جدید که به تازگی طراحی و عرضه شده است. تمرکز این نرم افزار چت بروی امنیت بالای پیام های رد و بدل شده است که از تکنولوژی end-to-end encryption بهره می برد . از ویژگی های دیگر کیفیت بالای طراحی این نرم افزار است که وضوح صدا و تصویر کاملا احساس می شود. نرم افزار وایر اطلاعات شخصی شما را در هیچ کجای دنیا ذخیره نمی کند و نمی فروشد. شما بوسیله یک پیامک می توانید این نرم افزار را بروی گوشی اندرویدی خود فعال کنید و با یک ایمیل بروی کامپیوتر شخصی خود فعال کرده و استفاده همزمان داشته باشید.

این نرم افزار Open Source است و میتوانید مستندات آن را بروی گیت هاب ببینید و  مسنجر وایر به این شکل امنیت خود را با شفافیت در کدهای به کار رفته به نمایش گذاشته است . در سه دستگاه موبایل و تبلت و کامپیوتر همگام سازی میگردد و به راحتی همزمان استفاده کنید . در مسنجر وایر می توانید گروه های مختلفی داشته باشید و بالغ بر ۱۲۸ گروه چت فعال داشته باشید . پیام های خود را می توانید زمان بندی کنید تا چه زمانی دیگران بتوانند ببینید و بعد از آن پاک شود .

حذف از همه ی دستگاه ها : همچنین وقتی یک پیام را حذف میکنید از روی تمامی گوشی های دریافت کننده پاک می گردد. صدای شفاف و واضح این نرم افزار مدیون حضور افرادی از تیم Skype است .

تماس گروهی : به صورت آنلاین همزمان با ۱۰ نفر تماس صوتی داشته باشید و لذت ببرید.

فیلتر و افکت های صوتی : جدا از اینکه میتوانید بروی ویدیو و عکس هایتان افکت بگذارید همچنین بروی صدا نیز میتوانید افکت گذاری کنید و سرگرم کننده باشید .

رسم بروی عکس : می توانید بروی عکس ها با انواع ابزارهای رنگی تصاویر مختلفی را رسم کنید و بعد ارسال کنید . اشتراک فایل ها : به راحتی فایل ها را ارسال کنید و حتی از فضای ابری دراپ باکس و … استفاده نمایید .

اشتراک مکان : موقعیت مکانی که هستید را به راحتی به اشتراک بگذارید تا دوستانتان به راحتی شما رو پیدا کنند .

پیش نمایش لینک ها : تیتر و عکس و چند جمله از متن داخل لینک را به صورت پیش نمایش می توانید ببینید.

وایر رایگان است : نرم افزار وایر به صورت کاملا رایگان طراحی و در اختیار شما قرار گرفته است .

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Wire Private Messenger 2.30.321 برنامه مسنجر وایر اندروید