دانلود بازی پادشاه دزدها King of Thieves v2.17.1 اندروید

دانلود بازی پادشاه دزدها King of Thieves v2.17.1 اندروید

بازی “King of Thieves” عنوانی جذاب در سبک میباشد که به تازگی توسط استدیو محبوب و مشهور ZeptoLab ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۸۰۰ هزار نفر امتیاز فوق العاده ۴٫۵ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت بالا بازی در میان کاربران اندرویدی میباشد.

در این بازی باید به طلا و جواهرات دیگر بازیکنان دستبرد بزنید و ثروت آنها را به غارت ببرید تا بتوانید به بزرگترین سارق جهان تبدیل شوید. از طرفی باید دژ خود را طوری طراحی کرده و آن را با تله های مختلف پر کنید تا ثروت شما نیز توسط بازیکنان دیگر به غارت نرود. سیستم اتک و دفنس این بازی بسیار شبیه بازی COC معروف میباشد و به این خاطر بازیکنان زیادی را به سوی خود جذب کرده است.

هم چنین با پیشروی در بازی میتوانید لباس های جدیدی را برای خود آزادسازی کنید و برای گرفتن برخی آیتم های ویژه میتوانید ۸۰ مرحله داستانی بازی را به اتمام برسانید.

البته در این بازی میتوانید با تشکیل قلعه خود دیگر دوستان دزد خود را به یک اتحاد بزرگ دعوت کرده و به صورت گروهی به دیگر قلعه های سرتاسر جهان دستبرد بزنید.

بازی King of Thieves عنوانی با گرافیک هنری زیبا و گیم پلی اعتیاد آور است و پیشنهاد سایت اندرویدکده به شما میباشد.

King of Thieves

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی پادشاه دزدها King of Thieves v2.17.1 اندروید