دانلود Bladebound 0.60.21 بازی مرز خونین اندروید + دیتا + مود

دانلود Bladebound 0.60.21 بازی مرز خونین اندروید + دیتا + مود

عناوینی که در سبک RPG برای پلتفرم های مختلف تولید می شوند، طیف خاصی از کاربران را هدف قرار می دهند چراکه این سبک بازی ها به مذاق هر کسی خوش نمی آید. البته این عناوین طرفداران دو آتیشه ای نیز دارند به خصوص اگر داستان پردازی بازی در سطح مطلوب قرار داشته و شخصیت پردازی ها نیز به درستی انجام گرفته باشد. لازم است بدانید که سبک RPG را بیشتر کسانی می پسندند که به زبان انگلیسی کاملا مسلط باشند چراکه بخش اعظم این گونه بازی ها را همانطور که پیش تر هم اشاره شد داستان تشکیل می دهد و تصمیم گیری های شما در طول بازی بر روند کلی داستان تاثیر به سزایی خواهد داشت.

پورتال جدیدی به این دنیا باز شد و موجودات غیر انسانی و شیاطین بسیاری وارد این دنیا شدند و سعی در از بین بردن دنیا و گسترش تاریکی در تمامی نقاط دارند. حال یک قرن از آن اتفاقات می گذرد و اکنون جهان در تاریکی گم شده است و هرج و مرج همه جا را فرا گرفته است. بعد از یک قرن تاریکی اکنون زمان آن رسیده است تا شما در نقش قهرمان بازی تمامی تلاش خود را به کار گیرید و برای نابودی شیاطین و از بین بردن تاریکی ها تمام سعیخود را به خرج دهید.

اکنون دنیا در دستان شیاطین است و شما آخرین امید بشریت برای نجات دنیا از دست این نیرو های تاریکی می باشید. پس شمشیر خود را بردارید و بدون ذره ای درنگ صف آرایی دشمن را درهم شکنید تا بتوانید شیاطین را از سرزمین خود بیرون کنید. مراقب اطراف خود باشید چراکه نیرو های تاریکی از همه جا می توانند بر سرتان آوار شده و شما را از پا در بیاورند.

Bladebound

برخی از عناوینی که در این سبک برای سیستم عامل اندروید تولید می شوند، به موفیت قابل قبولی دست پیدا می کنند و از دیدگاه مخاطبان عنوانی محبوب لقب می گیرند. “Bladebound” نیز یکی از همین دسته بازی ها می باشد که در سبک برای سیستم عامل اندروید تولید شده و توسط شرکت Artifex Mundi روانه گوگل پلی شده است. این عنوان با برخورداری از داستانی قابل قبول، گرافیک بالا و شخصیت پردازی متفاوت به جرات می تواند بهترین بازی سبک RPG برای سیستم عامل اندروید لقب بگیرد. Bladebound تا کنون نزدیک به ۵۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده و موفق به کسب امتیاز قابل قبول ۴٫۳ از ۵ شده که در ثبت آن بیش از ۱۵۰۰ نفر نقش داشته اند.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Bladebound 0.60.21 بازی مرز خونین اندروید + دیتا + مود