دانلود Father and Son v1.0.311 بازی پدر و پسر برای اندروید

دانلود Father and Son v1.0.311 بازی پدر و پسر برای اندروید

“Father and Son” عنوانی زیبا و جذاب در سبک میباشد و به تازگی توسط استودیو TuoMuseo ساخته و پرداخته شده و به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۴۸۳ نفر امتیاز فوق العاده ۴٫۷ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

Father and Son عنوانی آرامش بخش به همراه داستانی درگیر کننده میباشد و برخلاف دیگر بازی های اکشن ذهن و خیال شما را با خود همراه خواهد کرد. داستان بازی در مورد بازدید یک پدر و پسر از موزه ملی باستان شنای ناپل میباشد جایی که در آن از بزرگترین آثار باستانی و گنجینه های تاریخ بشریت نگهداری میشود. در طول بازی و با بازدید از بخش های مختلف موزه میتوانید به گذشته سفر کنید و شاهد اتفاقاتی هیجان انگیز و حماسی باشید.

با سفر به گذشته میتوانید همراه با مردم شهر پمپی تنها چند ساعت قبل از انفجار کوه Vesuvius به شادی بپردازید و در انتها شاهد مرگ دردناک آنها در حادثه عظیم این شهر باشید. هم چنین میتوانید با سفر به مصر باستان چگونگی زندگی مردم آن زمان را مشاهده کنید و با آنها همراه شوید.

مدت اتمام بازی Father and Son تنها ۵۰ تا ۶۰ دقیقه خواهد بود اما قطعا تجربه ای ناب و منحصربفرد را در اختیارتان قرار میدهد که تا مدت ها از ذهنتان پاک نخواهد شد.

Father and Son

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Father and Son v1.0.311 بازی پدر و پسر برای اندروید