دانلود Netflix 5.0.7 برنامه سرویس نت فلیکس اندروید

دانلود Netflix 5.0.7 برنامه سرویس نت فلیکس اندروید

Netflix نرم افزار خدمات برجسته اشتراک گذاری در جهان برای تماشای قسمت های تلویزیون و فیلم بر روی گوشی شما است. روش کار نت فلیکس بدین شکل است که، این شرکت ابتدا حقوق مادی و معنوی آثار سینمایی و تلویزیونی را از تولیدکنندگان خریداری کرده و سپس آن را در شبکه اشتراکی خود منتشر می کند. سپس کاربرانی که عضو این شبکه شده اند با پرداخت یک هزینه ماهیانه، می توانند تمام آثار مورد علاقه خود را در هر زمانی که می خواهند تماشا کنند. به دلیل اینکه این هزینه بسیار ناچیز و در حدود ۸ الی ۱۲ دلار در هر ماه می باشد، بسیاری از کاربران از این شبکه در سراسر جهان استقبال کردند. کاربران در نت فلیکس می توانند برنامه های مورد علاقه خود را از طریق این خدمت بر روی رایانه شخصی، تلویزیون هوشمند، تلفن همراه، تبلت و دیگر ابزار های مشابه مشاهده کنند. با استفاده از این برنامه شما به دریایی از فیلم و سریال های مطرح دنیا وصل شده و می توانید به راحتی به آن ها نگاه کرده و اوقات فراغت خوشی را سپری کنید. پس از نصب برنامه شما حدود ۳۰ روز اشتراک رایگان دریافت خواهید کرد ولی پس از گذراندن این مدت باید اقدام به خرید اشتراک اختصاصی خودتان بکنید.

دانلود نرم افزار سرویس نت فلیکس Netflix

لطفا توجه کنید که: این اپلیکیشن باید متناسب با پردازنده مرکزی دستگاه دانلود شود. نسخه قرار گرفته شده بر روی سایت ARM می باشد و برای دستگاه های دارنده پردازنده اینتل اصلا مناسب نیست!

Netflix توسط توسعه دهنده Netflix, Inc برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خیلی خوب ۴٫۴ از ۵ در گوگل پلی شده و بر روی بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه اندرویدی در سراسر جهان نصب شده است.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Netflix 5.0.7 برنامه سرویس نت فلیکس اندروید