دانلود DEAD TARGET: Zombie 2.9.4 بازی هدف مرده اندروید + مود

دانلود DEAD TARGET: Zombie 2.9.4 بازی هدف مرده اندروید + مود

جنگ جهانی سوم در سال ۲۰۴۰ رخ داده است. خطوط مرزی کشور تغییر پیدا کرده است و قرار داد جدیدی با سازمان جنگ افزار های پشرفته منعقد شده است. ارگان ها نظامی دست به دست هم داده اند تا پروژه ای به نام هدف مرده را پیاده سازی نمایند. هدف از تشکیل این واحد، تبدیل کردن زندانیان به قاتلان و مبارزان فوق شیطانی بوده و برای جلو گیری از بروز عصر نابودی در کره زمین به وجود آمده اند.

شما قرار است در بازی سراسر اکشن و جنجالی DEAD TARGET: Zombie به ساعت ها سرگرمی چالشی و بینهایت مهیج بپردازید. بازی در حال و هوای بازی های زامبی کشی و شوتر اول شخصِ خشونت آمیز است که توصیه می کنیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

DEAD TARGET: Zombie

بازی “DEAD TARGET: Zombie” عنوانی جذاب ، مهیج و پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های بوده و توسط استودیو بازی سازی VNG GAME STUDIOS ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک بی نظیر سه بعدی، افکت ها و عناصر با کیفیت بصری و همچنین گیم پلی شوتر اول شخص شایسته تقدیر توانسته است که اسم و رسمی در دنیای اندروید برای خود به دست آورد و یکی از برجسته ترین بازی های شوتر اول شخص به حساب می آید. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره ۴٫۴ از سوی بیش از نیم میلیون کاربر از سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی شده است.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود DEAD TARGET: Zombie 2.9.4 بازی هدف مرده اندروید + مود