دانلود Clash of Clans 9.105.10 بازی کلش اف کلنز برای اندروید

دانلود Clash of Clans 9.105.10 بازی کلش اف کلنز برای اندروید

در کنار شماست تا قبیله خود را رهبری نمایید تا پیروز میدان باشید! “Clash of Clans” یک زیبا می باشد که در آن باید روستا خود را بسازید و نیرو های نظامی خود را تربیت نمایید. این بازی ترکیبی از یک بازی استراتژی سریع و مبارزه ای می باشد که در آن جادوگرها، بربرها، اژدها و دیگر مبارزان برتر تاریخ وجود دارند، هرچه قلمرو شما وسیع تر باشد به همان اندازه هم باید نیروهای بیشتری داشته باشید تا در حملات مختلف پیروز میدان باشید.

همانطور که می دانید امروزه Clash of clans به یکی از جنجالی ترین و محبوب ترین بازی های موجود در تلفن های هوشمند تبدیل شده است به گونه ای که دیگر هیچ بازی توان رقابت با آن را ندارد و هر کسی نام این بازی را شنیده و یا آن را انجام داده است! در ابتدای بازی یک روستا به شما داده می شود و آموزش های لازم در رابطه با ایجاد ساختمان ها و قرار دادن آنها در قسمت های مختلف به شما داده می شود. با ساخت ساختمان اصلی بازی یا به اصطلاح Town Hall شما قادر خواهید بود ساختمان ها، و امکانات بیشتری داشته باشید و منابع بیشتری را ارتقا دهید، حال هرچه سطح ساختمان اصلی شما بیشتر باشد می توانید کارهای بیشتری از قبیل دیوار کشیدن و ساخت سربازخانه و … انجام دهید. در همین حال هرچه شما ساختمان های بیشتری در بازی بسازید و یا آنها را ارتقا دهید بازی مقادیری را تحت عنوان XP به شما می بخشد که جمع آوری آنها موجب افزایش سطح شما خواهد شد! در طول بازی دستاوردهای مختلفی از قبل مشخص شده است که با انجام آنها مقادیر مختلفی جم یا همان الماس به شما هدیه داده می شود و با استفاده از آن می توانید کارهایی نظیر: ارتقا سریع ساختمان ها، تبدیل الماس به اکسیر و سکه و … انجام دهید، در واقع الماس باعث می شود تا شما با سرعت بیشتری در بازی پیشرفت نمایید و خود را به سرعت بالا ببرید. اگر شما هم از علاقه مندان بازی های آنلاین می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه کلش آف کلنز را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Clash of Clans

لطفا توجه کنید که: سوپرسل به صورت جدی به بازیکنانی که از ربات و یا برنامه xmod استفاده می کنند هشدار داده است لذا از این پس امکان بن شدن حساب دوستانی که از این برنامه ها استفاده می کنند وجود دارد. پیشنهاد می کنیم تا اطلاع ثانوی لطفا از برنامه های جانبی استفاده نفرمایید!

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Clash of Clans 9.105.10 بازی کلش اف کلنز برای اندروید