انلود Tennis Club Story 2.0.0 بازی ورزشی باشگاه تنیس اندروید +مود

انلود Tennis Club Story 2.0.0 بازی ورزشی باشگاه تنیس اندروید +مود

Tennis Club Story
در این بازی شبیه سازی شده تنیس هدف این است که موقعیت درستی درباشگاه تنیس داشته باشید.
شما در این بازی به عنوان رهبر تصمیم می گیرید که بازیکنان به یک موقعیت عالی دست پیدا کنند و یا اینکه در بازی شکست بخورند.لیست تمرین خود را به گونه ای تنظیم کنید که بازیکنان بر روی سرعت و تکنیک تمرکز کنندو بازیکنان را برای مسابقات آماده کنید و بدین صورت مشهور شوید و اسپانسرهای مختلفی به دست اورید.
اسپانسرها برای بازیکنان سخت کوش هزینه های زیادی را پرداخت می کنند،علاوه بر آن بهترین ابزار و آیتم های مختلف دیگری را نیز به آنها ارئه می دهند.برخی از شرکت ها ممکن است شما را به یک آبگرم spa و یا رستوران نیز دعوت کنند.با اسپانسرهای مختلف قرارداد ببندید ویک زندگی خوب را تجربه کنید.
البته فراموش نکنید که شما هم باید به حامیان مدرسه تنیس خود خدماتی ارائه دهید.آنها را به یک کباب دعوت کنید،در اردوهای آموزشی آنها را شرکت دهیدو لحظه های شادی را برای آنها فراهم کنید این کار باعث می شود که آنها انگیزه پیدا کنند.
ببینید چه کسی در میدان بازی حکومت خواهد کرد. در مسابقات مختلف تک نفره، دونفره و تیمی رقبای خود را به چالش بکشیدو جایزه بازی را به دست آورید و به این ترتیب قفسه جوایز خود را پر کنید.
تمام پیشرفت های شما در گوشی ذخیره خواهد شد.اما نمی توانید داده ها را در میان گوشی های مختلف و زمانی که نرم افزار را حذف کرده و دوباره نصب کرده اید بازیابی کنید.
اگر صفحه نمایش شما تاریک ویا ثابت شد گوشی خود را خاموش کنید و بازی را دوباره راه اندازی کنید.

 

 

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

انلود Tennis Club Story 2.0.0 بازی ورزشی باشگاه تنیس اندروید +مود