دانلود King of Avalon: Dragon Warfare 3.3.3 بازی پادشاهی Avalon و جنگ اژدها اندروید

دانلود King of Avalon: Dragon Warfare 3.3.3 بازی پادشاهی Avalon و جنگ اژدها اندروید

King of Avalon: Dragon Warfare
آیا بازی های جنگی را امتحان کرده اید؟و یا اینکه از شرکت در بازی های آنلاین لذت می برید؟اگر اینطور است خود را آماده کنید.بهترین بازی چندنفره رایگان ۲۰۱۷ در اختیار شما قرار می گیرد.مرگ پادشاه آرتور باعث شده که تاج و تخت او خالی بماند.اژدها خود را پرورش دهید و ارتش قدرتمند خود را برای به دست آوردن شمشیر پادشاه آرتوربسازید وپادشاه بعدی Avalon باشید.
در این جنگ اژدهاها،اژدهای قدرتمند شما کلید حکومت پادشاهی شما است.با تشکیل یک اتحاد به همراه دوستان خود سعی کنید زنده بمانید و امپراطوری را با یکدیگر بسازید.این بازی یک بازی پادشاهی است که با بازی های جنگی ترکیب شده است.
چه کسی در این نبرد برای پادشاهی پیروز خواهد بود.
ویژگی ها:
جنگ در همه جا شکل گرفته.شما ودوستان متحد شما باید برای مبارزه میان قبایل مختلف آماده باشید.پایگاه خودرا بسازید و ارتش خود را بزرگتر کنید.شما تنها کسی نیستید که به این تاج وتخت چشم دوخته است.
اتحادهای مختلف این بازی اجازه نمی دهد که کسی در این بازی تنها بماند.با هر گروهی که تصمیم دارید مبارزه کنید باید همراه خود متحدانی داشته باشید که بتوانید به انها اعتماد کنید.
اژدها یک سلاح افسانه ای کشتار جمعی است.چگونه اژدها خود را آموزش خواهید داد؟
در این بازی که قابلیت ترجمه آسانی را با خود به ارمغان آورده است با هزاران بازیکن مختلف از سراسر جهان چت کنید.
استراتژی های مختلفی در این بازی وجود دارد.شما قادر خواهید بود مرزها را از طریق تحقیق و جستجو بیابید و مهارت هایی را برای نابود گری و ویرانگری کسب کنید.به این ترتیب شما تشخیص خواهید داد که چه زمانی نامرئی شوید و یا اینکه دستور یک حمله را بدهید.
بنیادهای امپراطوری را به اندازه ای قوی بسازید تا بتوانید در مقابل حمله اژدهاها زنده بمانید.
این بازی یک حماسه تخیلی است.اژدهاهای معروف و گرافیک های بسیار با کیفیتی در این بازی وجود دارد.همین حالا این بازی را دانلود کنید و برای به دست آوردن پادشاهی Avalon مبارزه کنید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود King of Avalon: Dragon Warfare 3.3.3 بازی پادشاهی Avalon و جنگ اژدها اندروید