دانلود Survivalcraft 2 v2.1.8.0 بازی مهارت های بقا و زنده ماندن ۲ اندروید

دانلود Survivalcraft 2 v2.1.8.0 بازی مهارت های بقا و زنده ماندن ۲ اندروید

Survivalcraft 2
هم اکنون شما می توانید با استفاده از صفحه نمایش تقسیم شده بازی با حداکثر سه دوست خود بازی کنید.
گیم پد ها در این بازی پشتیبانی شده اند.
بسیاری از بخش های ضمیمه در این بازی وجود دارد که شما باید برای بقا در این وضعیت ها تلاش کنید. این بخش های ضمیمه شامل:مواد غذایی پوسیده،بیماری،آنفولانزا،رودخانه ها و حیوانات جدید می شود.
قابلیت تنظیم رنگ را دارد.
لیست کامل ۱۱۵ بخش و قسمت ضمیمه شده در این بازی را در سایت زیر مشاهده کنید:
https://kaalus.wordpress.com/updates-history
شما در ساحل یک دنیای پر شده از قطعه های نامحدود تنها می مانید.به کاوش بپردازید،منابع مختلفی را استخراج کنید،ابزارها و سلاح های مختلفی بسازید،تله بسازید و گیاهان مختلفی را پرورش دهید.
لباس بدوزید و بیش از ۳۰ حیوانی که در دنیای واقعی وجود دارند را برای تهیه مواد غذایی خود شکار کنید.
یک پناهگاه برای خود بسازید تا بتوانید در شب های سرد از خود محافظت کنید.دنیای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.سوار اسب ، شتر، الاغ و گاوهای خود شوید و از آنها در مقابل شکارچیان محافظت کنید.
مسیر خود را در میان صخره ها با استفاده از مواد منفجره هموار کنید. دستگاه های پیچیده الکتریکی بسازید.مبلمان های مختلف بسازید و آنها را رنگ کنید.برای ساخت ماشین های متحرک از میله های متحرک استفاده کنید.محصولات مزرعه و درختان و گیاهان را پرورش دهید.۴۰ آیتم مختلف لباسی را برای محافظت از خودتان در حملات و نیز شرایط آب و هوایی مختلف و یا اینکه بتوانید هوشمند تر به نظر برسید را بسازید و یا آنها را با هم ترکیب کنید.امکانات موجود در این بازی کاملا نامحدود است.
این بازی ویژگی های مورد علاقه شما در بازی Minecraft و در نسخه PC را برای دستگاه تلفن همراه شما به ارمغان آورده است:دنیای نامحدود و بی نهایت،غارها،عناصر منطقی(الکتریسیته)،میله های متحرک،شرایط آب و هوایی،قایق ها،حیواناتی که می توان سوار آنها شد،انفجار،زره و بسیاری دیگراز این موارد هستند..این بازی علاوه بر اینکه سبک واقع گرایانه خود را حفظ می کند گیم پلی خود را در انفجارهای شبیه سازی شده و نیز شبیه سازی دمای هوا و بسیاری موارد دیگر گسترش می دهد

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Survivalcraft 2 v2.1.8.0 بازی مهارت های بقا و زنده ماندن ۲ اندروید