دانلود بازی ووشو Age of Wushu Dynasty v10.0.0 اندروید – همراه دیتا + مود

دانلود بازی ووشو Age of Wushu Dynasty v10.0.0 اندروید – همراه دیتا + مود

بازی Age of Wushu Dynasty عنوانی در سبک نقش آفرینی میباشد که به تازگی توسط استودیو Snail Games ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۴۷ هزار نفر امتیاز قابل قبول ۳٫۹ از ۵٫۰ و بیش از ۵ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

مردم ظلم دیده Jianghu اسیر سایه ها و نیروهای تاریکی شده اند و هیچ کدام توانایی مقابله با آنها را ندارد. حال شما به عنوان استاد هنرهای رزمی باید با نیروهای تاریکی مبارزه نموده و آنها را یکبار برای همیشه نابود سازید. البته در این راه تنها نخواهید بود و دیگر استادان هنرهای رزمی از سراسر کشور چین شما را همراهی خواهند کرد.

برخی از نقد های سایت های معتبر در رابطه با بازی Age of Wushu Dynasty:

– تمامی اجزا بازی به بهترین نحو طراحی و پیاده سازی شده است – سایت مشهور Pocket Gamer

– بهترین بازی موبایل در نمایشگاه معتبر E3 – سایت معتبر OnRPG

– گرافیک بسیار عالی و مبارزه حماسی – سایت مشهور Touch Arcade

– عنوانی زیبا و جذاب که قطعا بسیاری از آن لذت خواهند برد – سایت معتبر App Advice

در جهان زیبا و وسیع بازی به جست و جو بپردازید و از گرافیک خیره کننده ۳ بعدی بازی لذت ببرید. تمامی لوکیشن های استفاده شده در این عنوان از مکان های واقعی الهام گرفته شده است. هم چنین با وجود انیمیشن های روان , جزییات بسیار بالا و بسیاری دیگر از ویژگی های منحصربفرد بازی در این زمینه بسیار قدرتمند ظاهر شده است.

در بازی Age of Wushu Dynasty شخصیت های منحصربفردی گنجانده شده است که هر یک دارای مهارت رزمی ویژه ای میباشد. هم چنین مبارزات بازی فراتر از دیگر عناوین هک اند اسلش عمل میکند و نبردهایی حماسی و تاکتیکی را به کاربر ارائه خواهد داد. در زمان مبارزه میتوانید در برابر حملات دشمنان دفاع کرده و یا جاخالی دهید و در زمان مناسب حرکات مرگباری را بر روی آنان پیاده سازی نمایید. با پیشروی در بازی میتوانید تجهیزات و سلاح های قدرتمندتری را برای شخصیتتان خریداری نموده و یا توانایی های او را در بخش های مختلف افزایش دهید.

بازی دارای حالت مولتی پلیر نیز میباشد و شما در این حالت میتوانید با بازیکنان دیگر در سراسر جهان به مبارزه بپردازید. هم چنین میتوانید با پیوستن به گروه های دیگر در جنگ های حماسی بین دو گروه شرکت نمایید. با بدست آوردن پیروزی های بیشتر در این بخش آیتم ها و جوایزی نادر را دریافت خواهید کرد.

Age of Wushu Dynasty

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی ووشو Age of Wushu Dynasty v10.0.0 اندروید – همراه دیتا + مود