دانلود Death Point 1.0.5 بازی تیراندازی سه بعدی نقطه مرگ اندروید + دیتا

دانلود Death Point 1.0.5 بازی تیراندازی سه بعدی نقطه مرگ اندروید + دیتا

Death Point: 3D Spy Top-Down Shooter, Stealth Game
این بازی یک بازی تک نفره تیراندازی بسیار عالی است که با تکنولوژی پیشرفته و کنترل های دوگانه چوبی خود شما را حیرت زده خواهد کرد و شما را به یک دنیای آخرالزمانی هدایت می کند که در آن هیچ اشتباهی بخشیده نخواهد شد و برای افراد ضعیف هیچ فرصتی برای زنده ماندن وجود ندارد. این بازی یک ماجراجویی جاسوسی فوق العاده و پر از هیجان و احساسات است.


داستان بازی:
تنها دونفر از افراد گروه شما باقی مانده اند،شما و یکی دیگر.آن فرد در قلمرو دشمن زندانی شده است،شما در یک زندان از خواب بیدار می شوید و این در حالی است که به سختی زنده مادنده اید و تصمیم می گیرید انتقام بگیرید. شمارش معکوس شروع شده است. موفقیت مأموریت و آینده این بازی بستگی به شما دارد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آن دختر را پیدا کنید.وقتی ندارید و باید عجله کنید .
با استفاده از طعمه حمله های خود را طراحی کنید و گام به گام پیش بروید تا بتوانید دشمنان خود و از جمله آنها زامبی ها را نابود سازید.برای اینکه آنها متوجه حضور شما نشوند و یا برای فرار از دشمنان خود در پناهگاه ها مخفی شوید.از یک اسلحه بی صدا برای از بین بردن تعداد زیادی از دشمنان استفاده کنید.


مبارزات تاکتیکی:
با محاصره نیروهای دشمن تاکتیک های مختلفی را به کار بگیرید.در قسمت های مختلف مخفی شوید.برای اینکه حواس نگهبانان را پرت کنید یک بطری و یا نارنجک پرتاب کنید و یا اینکه از بمب های دودزا استفاده کنید.
برای زنده ماندن شما می توانید ازهر گونه سلاحی که دوست دارید استفاده کنید: یک تفنگ صدا خفه کن، تفنگ شکاری و ساچمه ای، اسلحه UZIi و بسیاری چیزهای دیگر

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Death Point 1.0.5 بازی تیراندازی سه بعدی نقطه مرگ اندروید + دیتا