دانلود Radio Javan 6.2.7 برنامه رادیو جوان اندروید + آموزش دانلود موزیک

دانلود Radio Javan 6.2.7 برنامه رادیو جوان اندروید + آموزش دانلود موزیک

Radio Javan “رادیو جوان” برترین و بروزترین مرجع آهنگها و کلیپ های تصویری خواننده های ایرانی است. این برنامه دارای بهترین محیط کاربری ممکن می باشد چرا که هم از نظر راحتی کار با آن رضایت بخش خواهد بود و هم از لحاظ گرافیکی بی نظیر است که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود خواهد کرد. میتوانید اهنگ موردنظر خود را دریافت کنید و از طریق پلیر خود برنامه در هرجایی که باشید آن را پخش کنید. رادیو جوان برترین ایستگاه رادیویی شنوایی به بروزترین اهنگ های ایرانی است. رادیو جوان در اکتبر ۲۰۰۴ توسط گروهی از جوانان ایرانی در آتلانتا و واشنگتن دی  سی با هدف فراهم آوردن موسیقی ایرانی برای ایرانیان سراسر جهان شروع به کار کرد. این رادیو گزیده متنوعی از آهنگ های قدیمی و جدید را پخش می‌ کند. در واقع رادیو جوان یک پخش کننده جهانی موزیک های ایرانی میباشد که هنرمند های زیادی در حال حاظر با این گروه همکاری میکنند.

جدیدترین آهنگها و ویدیو موزیکها را سریعتر از هر سایت دیگر دریافت کنید!

آموزش دانلود موزیک از رادیو جوان:

برنامه را اجرا کرده و پست مربوط به موزیک دلخواه خودتون رو انتخاب کنید. یا با استفاده از منوی کناری برنامه یک موزیک یا هنرمند خاص رو جستجو کنید. پس از لود شدن صفحه مربوط به آهنگ بر روی اولین آیکون از سمت راست ضربه بزنید تا موزیک براتون دانلود شود.

محل ذخیره موزیک های دانلود شده از رادیو جوان:

تمامی فایل های دانلود شده از نرم افزار در مسیر Storage /Android /Data /com.radiojavan.android /Files/ Download قرار دارد و به راحتی می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Radio Javan 6.2.7 برنامه رادیو جوان اندروید + آموزش دانلود موزیک