دانلود YouCam Makeup 5.24.6 نرم افزار آرایش کردن اندروید

دانلود YouCam Makeup 5.24.6 نرم افزار آرایش کردن اندروید

YouCam Makeup- Selfie Makeover یکی از نرم افزار های قدرتمند به منظور آرایش کردن چهره در اندروید می باشد. شما در این برنامه میتوانید از ابزار های رژ لب، آرایش چشم، سرخ کردن گونه و غیره استفاده کرده و شغل آرایشگری را در گوشی هوشمند خود بدون هیگونه هزینه ای تجربه کنید. شما در این برنامه میتوانید رنگ مو و مدل مو را فورا و در لحظه بر روی عکس تغییر داده و با راهنمایی و آموزش های برنامه لباس و صورت افراد را تغییر دهید. به کمک این برنامه شما توانایی اعمال طرح های مختلف و رایج در هالووین را بر روی صورت های داشته و میتوانید چهره خود یا شخص دیگری را زیر یک جمجمه، عروسک زامبی شبح وار و روح و غیره ببینید. سعی کنید در آرایش کردن صورت و صحنه یک هارمونی را پیاده ساخته و سعی کنید که در ساده ترین حالت زیباترین چهره ها را ایجاد کنید. شما میتوانید به کمک این برنامه قدم اول را در تبدیل شدن به یک آرایشگر بردارید.

برای استفاده از این اپلیکیشن دو گزینه پیش روی شماست. شما می توانید با استفاده از دوربین جلوی گوشی خود به صورت زنده اقدام به آرایش کردن نمایید یا اینکه تصویری را از گالری انتخاب کنید و آن را ویرایش نمایید. اگر از گزینه آرایش زنده استفاده کنید امکانات کمتری در اختیار شما قرار می گیرد اما با انتخاب عکس از گالری تقریبا همه چیز را می توانید آرایش و ویرایش نمایید. شاید با خود بگویید که هیچ چیز جای آرایش طبیعی را نمی گیرد اما بهتر است بدانید که اگر کاملا به امکانات اپلیکیشن مسلط شوید، صورتتان را حتی بهتر از حالت طبیعی می توانید آرایش نمایید! این اپلیکیشن جذاب به شما این اجازه را می دهد که جزء به جزء صورت خود را آرایش کرده، عکس بگیرید و همچنین تصویر خود را مستقیما در شبکه های اجتماعی منتشر نمایید. شما همچنین می توانید از زیور آلاتی مانند گوشواره، گردنبند و… نیز استفاده کرده تا چهره خود را زیباتر و جذاب تر نمایید.

11

YouCam Makeup- Selfie Makeover توسط شرکت Perfect Corp روانه گوگل پلی شده و در مدت زمان انتشار خود در گوگل پلی نزدیک به ۵۰۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده و عملکرد راضی کننده ای را از خود به نمایش گذاشته به طوری که موفق به کسب امتیاز خوب ۴٫۵ از ۵ شده که در ثبت آن نزدیک به ۲ میلیون نفر نقش داشته اند.

در دنیایی زندگی می کنیم که همه چیز رنگ و بوی واقعیت را از دست داده و به دنیای مجازی کوچ کرده است. مدتیست که دیگر آخر هفته ها دور هم جمع نمی شویم و حتی سالی یکبار هم به دیدار یکدیگر نمی رویم. حتی اعضای خانواده ها هم از همه فاصله گرفته اند و خیلی که بخواهند با هم در ارتباط باشند به قول مهران خان مدیری دور هم یک دست Angry birds بازی می کنند! پس در این دنیای وارونه زیاد هم تعجبی ندارد که حتی آرایش کردن هم رنگ و بوی مجازی به خود بگیرد! حالا دیگر حتی برای آرایش کردن هم لازم نیست صد ها هزار تومان هزینه کنید و کلی هم وقت صرف نمایید و در آخر هم از وضعیت پیش آمده اصلا راضی نباشید!

اگر می خواهید صورتتان را آرایش کنید اصلا نیاز نیست زحمت زیادی به خودتان بدهید؛ کافیست از برنامه YouCam Makeup استفاده نمایید تا بتوانید به صورت زنده و مجازی صورت خود را آرایش کرده و پس از گرفتن نتیجه مطلوب از خودتان عکس بگیرید. دیگر حتی نگران این نخواهید بود که استفاده از رنگ های بد صورتتان را خراب کند چراکه این اپلیکیشن هر نوع آرایشی را به سادگی تاچ کردن از روی صورتتان پاک می کند.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود YouCam Makeup 5.24.6 نرم افزار آرایش کردن اندروید