دانلود Temple Run 2 v1.45.3 بازی فرار از معبد اندروید + مود

دانلود Temple Run 2 v1.45.3 بازی فرار از معبد اندروید + مود

بازی “Temple Run 2” عنوانی جذاب ، مهیج و بی نهایت پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های بوده و توسط استودیو بازی سازی Imangi Studios ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک جذاب و پر جزئیات سه بعدی ، سبک موضوعی عامه پسند و مهیج و همچنین گیم پلی بسیار چالشی و اعتیاد آور برای هر قشر و سطحی از بازیکنان ، می تواند یکی از بهترین بازی های موجود برای سیستم عامل اندروید باشد و تا کنون توانسته است میلیون ها کاربر را از سراسر جهان به سمت خود جذب کند. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره فوق العاده ۴٫۳ از سوی بیش از ۵٫۵ میلیون کاربر از سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی شده است.

بی تردید عنوان Temple Run 2 از بازی های پلتفرم اندروید با تعداد دانلود های ده ها میلیونی خود می تواند یکی از بهترین بازی های موجود برای سیستم عامل اندروید برای هر سلیقه ای باشد. بازی فرار از معبد از ابتدای شروع انتشارش توانست بازی های دیوایس های اندروید را از نو تعریف کند.

Temple Run 2 android game

هم اکنون بازی Temple Run 2 پیشرفت چشمگیری در هیجان کلی ، دویدن ، پرش ، تغییر مسیر و تکل زدن داشته است به طوری که بیش از پیش عاشق این سری از این بازی محبوب و پرطرفدار فرار از معبد خواهید شد. شما در این بازی به کاوش در صخره های خطرناک ، معادن و جنگل ها در حالی که از چنگ یک بت نفرین شده فرار می کنید ، می پردازید. تا کجا می توانید بگریزید؟

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Temple Run 2 v1.45.3 بازی فرار از معبد اندروید + مود