دانلود بازی آشپزی COOKING DASH 2016 v1.24.18 اندروید – همراه نسخه مود

دانلود بازی آشپزی COOKING DASH 2016 v1.24.18 اندروید – همراه نسخه مود

سری بازی های COOKING DASH همیشه از بهترین بازی های اندروید با موضوع آشپزی بوده است. در عنوان COOKING DASH 2016 “فلو” که آشپز قهاری است می خواهد بسیار مشهور شود و پای خود را به تلویزیون باز کند. شما در نقش فلو باید به بازی بپردازید و با مدیریت وقت و بالا بردن سرعت عمل خود روز به روز مشهورتر شوید. شما در این بازی باید مواد اولیه را آماده کنید، آشپزی کنید و پس از آن ظروف کثیف را جمع آوری کنید. فلو را یاری نمایید تا بتواند آیتم های منو خود را گسترش دهد و با کار در رستوران های عجیب و غریب به سرعت شهرت تلویزیونی پیدا کند.

شما روزانه باید به افراد مختلفی سرویس دهید از اشخاص برجسته گرفته تا انسان های دیوانه و عصبانی که زود از کوره در می روند و نباید آن ها را ناراحت کنید. شما باید با مدیریت وقت خود، آماده کردن غذا در کمترین زمان ممکن و همچنین ارائه خدمات عالی اطمینان حاصل کنید که مشتریان به شما سه ستاره می دهند و راه فلو را در رسیدن به شهرت هموار می کنند.

همچنین شما می توانید عنوان COOKING DASH 2016 را به صورت آنلاین انجام دهید و با دوستانتان به رقابت بپردازید. فراموش نکنید که در این بازی مدیریت وقت و ارائه بهترین خدمات به مشتریان دارای اهمیت بالایی است و اگر می خواهید در این بازی موفق باشید باید این نکته ها را در نظر داشته باشید.

COOKING DASH 2016

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی آشپزی COOKING DASH 2016 v1.24.18 اندروید – همراه نسخه مود

دانلود رایگان اینستاگرام