دانلود بازی ربات دونده RunBot v2.9.3 اندروید – همراه نسخه مود

دانلود بازی ربات دونده RunBot v2.9.3 اندروید – همراه نسخه مود

بازی “ربات دونده RunBot” یکی دیگر از عناوین سبک دونده بی پایان و پر طرفدار در گوگل پلی به شمار می رود که توسط استدیو بازی سازی Genera Games طراحی و روانه گوگل پلی شده است. این بازی فوق العاده سرگرم کننده تا کنون در حدود ۱۰ میلیون بار دانلود شده و دارای امتیاز نسبتا قابل قبول ۴٫۰ از ۵ می باشد. احتمالا رایگان بودن بازی و همچنین حجم کمتر از ۵۰ مگابایت آن، از عوامل موثر در ثبت این اعداد و ارقام به شمار می روند.

در بازی RunBot شما یک ربات پیشرفته می باشید که برای کشتار و نابودی جهان ساخته شده اما به علت بر هم خوردن پروتکل برنامه ریزی آن به یک ربات آزادی خواه و شجاع تبدیل شده است! حالا این شما هستید که باید در نقش RunBot از کشتار جلوگیری کرده و از موانع مختلف مانند برج های لیزری، حملات هواپیما های بدون سرنشین و همچنین موانع دیگر که همگی به یکباره بر سر راه شما قرار می گیرند عبور کنید.

باید به این نکته نیز اشاره کرد که بازی ربات دونده به سبب برخورداری از گرافیک سه بعدی جذاب و همچنین گیم پلی مهیج مورد توجه مراجع اندرویدی قرار گرفته است و شاهد تعابیر مسرت بخشی از این مراجع در خصوص این بازی بوده ایم. گیم پلی بازی ترکیبی از ورزش پارکور و بازی های دونده بی پایان است که به شکل جالبی با سبک اکشن تلفیق شده و عناصر این گونه بازی ها را در طول مراحل می بینیم. تمامی آیتم های پس زمینه به دقت طراحی شده اند و از جزئیات مطلوبی برخوردار هستند.

شما در نقش این ربات پیشرفته باید بدوید، پرواز کنید و ضربات سهمگین به دشمن وارد نمایید تا بتوانید آن ها را شکست دهید. گذر از موانع بازی به این سادگی ها هم نخواهد بود و با پیشروی در بازی موجودات فضایی نیز که می خواهند سد راه شما شوند سرسخت تر و قدرتمند تر خواهند شد.

این بازی سرگرم کننده نسبت به حجم کمی که دارد، از گرافیک قابل قبول و گیم پلی مناسبی در این سبک برخوردار است که می تواند شما عزیزان را ساعت ها سرگرم نماید. این بازی کم حجم پیشنهاد ما به شما بوده و ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

RunBot

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی ربات دونده RunBot v2.9.3 اندروید – همراه نسخه مود