دانلود The Little Fox v1.0.2 بازی روباه کوچک برای اندروید

دانلود The Little Fox v1.0.2 بازی روباه کوچک برای اندروید

“The Little Fox” عنوانی در سبک بوده که به تازگی برای سیستم عامل اندروید عرضه گردیده است و دارای امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ در فروشگاه گوگل پلی میباشد. بازی The Little Fox اولین عنوان در سبک اکشن و Runner میباشد که محیط آن به صورت یک ۶ ضلعی ساخته شده است. این بازی دارای ۱۳ جهان منحصربفرد و فانتزی از کوه های یخی و آتشفشان ها گرفته تا غارهای تاریک و باتلاق های مرگبار میباشد. هم چنین به گفته سازندگان شما نمیتوانید با ورود اولیه به سطح جدید آن را تکمیل نمایید. اما با یادگیری شرایط هر سطح و با تکمیل شدن آن حسی دلنشین را تجربه خواهید کرد.

The Little Fox

زیبایی

گرافیک طراحی شده برای بازی The Little Fox از روی طراحی های مینیمالیستی الهام گرفته است. ۱۳ جهان موجود در بازی به شکلی کاملا منحصربفرد و با رنگ های بسیار زیبا ساخته شده اند و قطعا در حافظه شما به ثبت خواهند رسید.

گیم پلی

گیم پلی بازی سبکی نوآورانه را به بازیباز هدیه میدهد که البته یادگیری آن آسان و صد البته حرفه ای شدن در آن بسیار دشوار خواهد بود. تنها دو دکمه مجازی در دو طرف صفحه نمایش برای کنترل روباه ماجراجو بازی کافی هستند. بازی آزادی عمل بسیاری را برای تکمیل سطوح بازی در اختیارتان قرار میدهد.

موسیقی

توصیه میشود که The Little Fox را همراه با هدفون تجربه نمایید. انواع و اقسام موسیقی های جذاب برایتان تدارک دیده شده است که قطعا ذهنتان را در خود غوطه ور میکنند.

The Little Fox

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود The Little Fox v1.0.2 بازی روباه کوچک برای اندروید