دانلود Dark Sword 1.6.0 بازی شمشیر سیاه برای اندروید + مود

دانلود Dark Sword 1.6.0 بازی شمشیر سیاه برای اندروید + مود

Dark Sword”  عنوانی جذاب , سرگرم کننده و به طرز خارق العاده ای اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو NANOO COMPANY Inc ساخته و پرداخته شده و تاکنون با مجموع آرا ۲۲۰۰ نفر امتیاز خوب ۴٫۴ از ۵٫۰ و بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است. این بازی با داشتن گیم پلی سراسر اکشن و هم چنین سبک موضوعی عامه پسند قطعا شما را تا ساعت های طولانی سرگرم خواهد کرد.

داستان:

همه آن شب را به یاد دارند… شبی که اژدهای تاریکی دروازه خورشید را مسدود کرد و اینگونه بود که نور از میان ما رفت و این چنین بود که موجودات تاریکی زنده شدند و فریاد هایی از درد و رنج در سرزمین ما اوج گرفت. فریاد هایی از دردی ابدی…

در تاریکی که نوری در آن جایی ندارد… باید کار درست را با همان تاریکی انجام داد.

همان طور که از داستان بازی مشخص است شما به عنوان قهرمان بازی این وظیفه را دارید که موجودات تاریکی و صد البته اژدهای تاریکی را از بین ببرید تا شاید بتوانید باری دیگر نور را به سرزمین خود بازگردانید.

گیم پلی:

در یک کلام می توان گفت که گیمپلی بازی شمشیر تاریکی چیزی جز تحرک و اکشن بی وقفه نیست! با وجود گرافیک مینیمالیستیِ تاریک، افکت های مبارزه ای مهیج و بسیار زیبایی در مبارزات خشن بازی به چشم می خورد که بسیار روان و بدون کوچک ترین کندی و یا گیر کردن در اکثر دیوایس های اندروید به اجرا در می آیند. تمام کاری که باید بکنید پیشروی در مسیر و جدال بی حراس با دشمنان پیش روست. با استفاده از شمشیری که در دست دارید انبوهی از دشمنان را تکه پاره کنید و اسکیل های مبارزه ای باور نکردی به نمایش بگذارید. نکته ای که در وحله اول برای گیم پلی بازی صدق می کند سرعت توصیف ناپذیر انجام ضربات و حرکت های مختلف است که هر بازی کنی را به وجد خواهد آورد. در طول هر یک از مراحل ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که دشمنان از هر طرف؛ چپ، راست و آسمان به شما هجوم بیاورند. به یاد داشته باشید که تحت هیچ شرایطی اعتماد به نفس خود را از دست ندهید، چرا که کوچک ترین وقفه در کشتن نیرو های دشمن صدمه جدی به شما وارد خواهد کرد. روئسای گوناگون و قدرتمندی در انتظار شما هستند و هر یک از سلاح ها و توانایی های ویژه خود بهره می برند. نقطه ضعف هر کدام را پیدا کنید و الگوی حملاتشان را به خاطر بسپارید. این دو دستور العمل به شما کمک می کند که با تحمل کمترین ضربه بیشترین آسیب را به روئسای مختلف وارد آورید. رابط کنترلی بازی به خوبی با اسکیل های مبارزه ای و نیاز بازیکن سازگار شده است و برای انجام توانایی های استثنایی و حملات پی در پی به هیچ وجه با مشکل مواجه نمی شوید. توصیه می کنیم اگر از علاقه مندان به بازی های Hack ‘n’ Slash هستید به هیچ وجه این بازی محبوب را از دست ندهید.

Dark Sword

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Dark Sword 1.6.0 بازی شمشیر سیاه برای اندروید + مود