دانلود بازی داینامیکس Dynamix v3.5.1 اندروید – همراه دیتا + مود

دانلود بازی داینامیکس Dynamix v3.5.1 اندروید – همراه دیتا + مود

امروزه دیگر بازی های اندروید تکراری و یکنواخت شده اند و در هر موضوع چندین بازی وجود دارد. به همین خاطر هنگامی که یک بازی جدید با موضوع و سبکی متفاوت منتشر می شود بسیار معروف می شود. “Dynamix” یک بازی اندروید می باشد که دارای موضوع و سبکی جدید در بین دیگر بازی های اندروید است.

Dynamix یک بازی موزیکال می باشد که شما در آن می توانید به ساخت موسیقی بپردازید و آهنگ های مورد علاقه و سلیقه ای خود را بسازید. با نصب این بازی می توانید آهنگ های موزون تری گوش کنید و لذت ببرید.

گیم پلی بازی بدین صورت است که با فرود آمدن المان هایی به سمت پایین باید انگشت خود را در مسیر فرود آن ها نگه دارید تا نوت های موسیقی به درستی نواخته شوند. طیف بسیار وسیعی از انواع آهنگ ها در سبک های مختلف در بازی وجود دارد که در آپدیت های مکرر بیشتر و بیشتر خواهند شد. باید اظهار کرد که گیم پلی بسیار جالب بازی در کنار گرافیک بسیار زیبا و حیرت انگیز توانسته است این بازی را به یکی از عناوین نمونه و مثال زدنی در دنیای اندروید مبدل سازد.

محیط اجرای مراحل و نواختن موزیک ها بسیار الهام بخش است و حس واقعی اجرای قطعه های موسیقی را به کاربر القا می کند. المان هایی که باید با دقت تمام لمسشان کنید تا نوت ها را به صدا در آورند: در شکل ها، اندازه ها و تون های متنوعی تدارک دیده شده اند که با کسب تجربه و پیشروی در پروسه بازی کار کردن با هر یک را فرا می گیرید. برخی از آن ها به صورت تک ضربه ای، برخی دیگر با نگه داشتن انگشت و حرکت موجی شکل و برخی نیز با نگه داشتن ثابت، صدا های مختلف را ایجاد می کنند. در حاشیه سمت راست صفحه یک اسلایدر وجود دارد که به دو صورت مورد استفاده قرار می گیرد: همزمان با اجرای نوت ها برای خلق چالش بیشتر و یا به تنهایی برای ایجاد یک نوت پس زمینه در طول اجرای آهنگ. بخش ها و حالت های متمایز از گیم پلی برای کاربران در نظر گرفته شده است که هر کدام از چالش ها و نحوه اجرای مختص خود برخوردار هستند. باید بگوییم که با اجرای بازی حس واقعی مبدل شدن به یک دیجی حرفه ای را در دیوایس های اندروید خویش به ارمغان می آورید. تمام سعی خود را بکنید تا نوت ها را به سرعت و به درستی اجرا کنید و آهنگی بی عیب و نقص بنوازید.

این بازی توسط استدویو بازی سازی C4Cat طراحی و منتشر شده است. دانلود بازی Dynamix را به تمام دوستداران آهنگ سازی و عاشقان موزیک پیشنهاد می کنیم.

Dynamix

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی داینامیکس Dynamix v3.5.1 اندروید – همراه دیتا + مود