دانلود Clash of Kings 2.33.0 بازی برخورد پادشاهان اندروید

دانلود Clash of Kings 2.33.0 بازی برخورد پادشاهان اندروید

دیگر کسی نیست که گوشی هوشمند، فبلت و یا حتی تبلت داشته باشد اما نام بازی را نشنیده باشد. همانطور که می دانید این عنوان در سبک استراتژی برای پلتفرم های مختلف منتشر شده و به جرات می توان گفت که محبوب ترین بازی اندرویدی دنیاست! زمانی که شرکت ها، کمپانی های بزرگ و یا حتی تیم های بازی سازی کوچک موفقیت چشم گیر این سبک را در سیستم عامل های مختلف دیدند، روی به تولید بازی های سبک استراتژی آوردند. “Clash of Kings” نیز یکی از همین دسته بازی های سبک استراتژی اندروید می باشد که توسط شرکت بازی سازی Elex Wireless روانه گوگل پلی شده است. این عنوان شاید نتواند یک رقیب جدی برای Clash of clans باشد اما در میان کاربران محبوبیت بالایی دارد و به موفیت چشمگیری دست پیدا کرده است.

در این بازی استراتژی شما باید بیش از ۷ پادشاهی مختلف را رهبری نمایید و در جهانی فانتزی امپراطوری خود را بسازید و مسیر خود را پیش ببرید! اگر شما هم از علاقه مندان بازی های PVP و مولتی پلیر می باشید این بازی یکی از بهترین انتخاب های موجود در گوگل پلی برای شما می باشد.

در بازی Clash of Kings شما باید وارد یک چالش آنلاین و واقعی شوید و با دوستان خود و سایر بازیکنان از سراسر دنیا به رقابت بپردازید و توانایی های خود را ثابت نمایید! به یکی از هزاران امپراتوری موجود در بازی بپیوندید و با حمله کردن و جمع آوری منابع و ساخت ساختمان های قدرتمند خود و ارتقای آن تمامی تلاش خود را به کار ببرید تا به قدرتمند ترین بازیکن موجود در بازی تبدیل شوید!

شما می بایست در نقش یک پادشاه قدرتمند و مستبد امپراطوری خود را بنا کنید و با جمع آوری سکه ها از راه ها مختلف، ساختمان های خدماتی، دفاعی و… برای شهر خود بسازید و درقبال آن ها از مردم مالیات بگیرید. اگر هوشمند باشید و بتوانید عملکرد خوبی از خودتان نشان دهید خیلی سریع پیشرفت می کنید و می توانید به راحتی امپراطوری خود را گسترده نمایید.

Clash of Kings

همانطور که در بند بالا نیز ذکر شد، Clash of Kings یک عنوان جذاب و سرگرم کننده در سبک برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط شرکت بازی سازی Elex Wireless پا به عرصه وجود نهاده است. این عنوان محبوب در مدت زمان انتشار خود در گوگل پلی نزدیک به ۱۰۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده و موفق به کسب امتیاز قابل قبول ۴٫۲ از ۵ شده است. جالب است بدانید که در ثبت امتیاز قابل قبول این بازی نزدیک به ۲ میلیون نفر نقش مستقیم و موثر داشته اند.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Clash of Kings 2.33.0 بازی برخورد پادشاهان اندروید