دانلود بازی فکری نیبلر Fruit Nibblers v1.19.3 اندروید – همراه نسخه مود

دانلود بازی فکری نیبلر Fruit Nibblers v1.19.3 اندروید – همراه نسخه مود

بازی “Fruit Nibblers” جذاب و زیبا به وسیله سازندگان بازی طراحی شده است. گیم پلی این بازی سرشار از شخصیت های بامزه و پازل های تازه و میوه ای است. ساکنان خزنده جزیره از اینکه گروه ما تمام میوه ها را می خورد راضی نیستند و هر کاری می کنند تا آنها را متوقف کنند. شما باید از قدرت نیبلر ها استفاده کنید تا مقدار میوه ها را ثابت نگه داشته و در این بازی از دست آن خزنده های آزار دهنده فرار کنید.

حداقل ۳ میوه هم شکل را پیدا کنید تا کورال، اکتو و بقیه گروه را صدا کنید. این حیوانات ترفند های خاصی دارند. از قدرت های ویژه آنها استفاده کنید تا میوه های بیشتری بخورید، خزنده ها را سرنگون کنید و موانع را از سر راه بردارید.

بازی Fruit Nibblers بسیار ساده است! فقط سه میوه هم شکل را پیدا کنید و شروع به خوردن کنید! یادگیری و انجام آن آسان است، اما با بیش از ۲۰۰ مرحله و همچنین مراحلی که قرار است اضافه شود، همواره یک چالش منتظر شما است.

وارد یک ماجراجویی زیبا در جزیره شوید و در مراحل منحصر به فرد و گیج کننده، موانع را از سر راه خود بردارید. همچنین می توانید با اتصال به فیسبوک، دوستان خود را به مبارزه دعوت کنید، پیشرفت آنها را در نقشه جزیره ببینید و هدایای ویژه ای را تقسیم کنید.

برخی موجودات سعی خواهند کرد که مهمانی میوه شما را خراب کنند. پیدا کردن هم نوع میوه های کنار خزنده می تواند او را از بین ببرد، اما در برابر دشمنان قوی تر شما باید زیرکی بیشتری به خرج دهید. در مبارزه با غول ها، مهارت های شما در برابر قوی ترین خزنده ها آزمایش می شود.

Fruit Nibblers

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی فکری نیبلر Fruit Nibblers v1.19.3 اندروید – همراه نسخه مود