دانلود Adobe Capture CC 2.6.656 برنامه ادوبی کپچر اندروید

دانلود Adobe Capture CC 2.6.656 برنامه ادوبی کپچر اندروید

Adobe Capture CC نرم افزار رسمی ادوبی کپچر برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. این نرم افزار به منظور ساختن آموزش های کاربردی و ویرایش تصاویر در گوشی های هوشمند ایجاد شده که به تازگی بر روی گوگل قرار گرفته است. شما به کمک این برنامه قدرتمند میتوانید به سرعت اقدام به گرفتن عکس کرده و سپس ویرایش های لازم را انجام دهید و در آخر منتشر کنید. این نرم افزار یک اپلیکیشن تلفیقی از دیگر برنامه های Adobe می باشد. این برنامه دارای طراحی منحصر به فردی بوده که ابزار های گوناگون شامل قلم ها، رنگ ها، فیلترها و اشکال و غیره را در خود جای داده است و کاربران می توانند تمام نیاز های خودشان را برطرف سازند. جالب است بدانید که ادوبی کپچر ابزار های فتوشاپ و طراحی از جمله Brush CC , Color CC و Shape CC را همگی در یک مکان ارائه داده است.

نکته: این برنامه توسط نرم افزار قدرتمند Adobe CreativeSync پشتیبانی شده و سازندگان این تضمین را به شما می دهند تا بتوانید هر آنچه را که در ذهن خود دارید را بدون هیچگونه محدودیتی بر روی پروژه خودتان پیدا کنید.

دانلود نرم افزار ادوبی کپچر Adobe Capture CC

Adobe Capture CC توسط توسعه دهنده مشهور  برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز بسیار عالی ۴٫۵ از ۵ در گوگل پلی شده و بیش از ۱ میلیون دانلود رسمی را هم ثبت کرده است.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Adobe Capture CC 2.6.656 برنامه ادوبی کپچر اندروید