دانلود PhotoPills 1.2 برنامه عکاسی حرفه ای از مناظر اندروید

دانلود PhotoPills 1.2 برنامه عکاسی حرفه ای از مناظر اندروید

PhotoPills نرم افزار فوق العاده قدرتمند عکاسی حرفه ای از منظره های مختلف برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. فتوپیلز یک ابزار جدید است که برای بازکردن قفل های خلاقیت شما طراحی شده که امکان ثبت عکس های افسانه ای از مناظر خیره کننده خورشید، ماه و کهکشان راه شیری و غیره را با گوشی هوشمندی که در دست دارید را فراهم کند. این برنامه با ارائه ابزار هایی نوین قابلیت ثبت لحظه های ناب را به گوشی شما اضافه می کند که احتمالا در گذشته قادر به ثبت آن لحظات نبوده اید. اوج هنر این اپلیکیشن در شب معلوم می شود که با ارائه گزینه های پیشرفته برای تنظیمات عکس هایی را ثبت می کند که شما از دیدن آن شگفت زده خواهید شد. لازم به ذکر است که این نرم افزار اولین برنامه ریز دو بعدی نقشه محور خورشید، ماه، کهکشان راه شیری نیز می باشد.

نکته: این برنامه به صورت رسمی منتشر شده و در حالت بتا و Unrealized بر روی گوگل پلی قرار گرفته است از این رو به محض انتشار نسخه پایدار بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

دانلود PhotoPills برنامه عکاسی حرفه ای از مناظر اندروید

PhotoPills توسط توسعه دهنده PhotoPills با قیمت ۹٫۹۹ دلار! برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز بسیار عالی ۴٫۵ از ۵ در گوگل پلی شده و بیش از ۵ هزار خرید رسمی را در مدت کوتاه عرضه غیر رسمی خودش نیز ثبت کرده است.

درخواستی کاربران

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود PhotoPills 1.2 برنامه عکاسی حرفه ای از مناظر اندروید