دانلود بازی زیبا و هیجان انگیز Awesome Space Shooter v1.8.0 اندروید

دانلود بازی زیبا و هیجان انگیز Awesome Space Shooter v1.8.0 اندروید

در بازی Awesome Space Shooter به سال ۲۴۱۶ سفر کنید! سفر اعجاب انگیز به آینده.

استودیو بازی سازی Guinea Pixel در جدیدترین بازی ساخته خود، یک داستان جدید را به تصویر کشیده است. در بازی Awesome Space Shooter شما در سال ۲۴۱۶ هستید و در جنگ های فضایی قرار گرفته اید. پس از گرم شدن کره زمین و به وجود آمدن تشعشعات خورشیدی زمین از محور خود خارج شد و رو به نابودی رفته است. تحقیقات نجومی انسان ها را از کره زمین و دیگر سیارات کهکشان دور کرده است. قبل از سال ۲۰۱۵ و به وجود آمدن این اتفاقات، انسان ها از طریق تکنولوژی های پیشرفته و در شرایط سختی بر روی زمین زندگی می کردند.همانطور که تاریخ اثبات کرده است، طبیعت انسان به قدرت افزونی و برتری بوده است، این ویژگی بشری هنوز هم بعد از اتفاقات زمین در کنار انسان ها مانده است و اکنون آن ها در فضا به دنبال گرفتن دیگر سیارات هستند!

دیکتاتور های فضایی تمام کهکشان را گرفته اند و تنها راه باقی مانده جنگ است. شما باید در این جنگ نفس گیر در کنار نیروهای خود بمانید و نگذارید که دیکتاتور ها ارتش شما را تسخیر کنند. در این بازی شما در نقش کاپیتان Buckley Seagate هستید و باید با ناو هوایی خود به جنگ با دیگر کهکشان ها بروید و آن ها را نابود سازید.

به عنوان آخرین امی برای برقراری صلح شما باید سر کرده ی این درگیری ها را نابود سازید و تبدیل به یک قهرمان واقعی شوید.

بازی Awesome Space Shooter گرافیک و گیم پلی ساده ای دارد و مخصوص آن دسته افرادی می باشد که به بازی های ساده علاقه مند هستند.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی زیبا و هیجان انگیز Awesome Space Shooter v1.8.0 اندروید