دانلود بازی تنهایی Alone VR Cardboard v1.5 اندروید

دانلود بازی تنهایی Alone VR Cardboard v1.5 اندروید

بازی Alone VR Cardboard عنوانی در سبک بازی های ماجرایی میباشد که به تازگی توسط استودیو BaldBrothesGames ساخته و پرداخته شده و تاکنون با رای تنها ۱ نفر امتیاز ۵٫۰ از ۵٫۰ و بیش از ۱۰ بار دانلود را تجربه نموده است. بازی پیشرو همان طور که از نام آن مشخص است برای هدست های واقعیت مجازی و این بار بر روی سیستم عامل محبوب اندروید توسعه یافته است.

لازم به ذکر است که این بازی تقریبا با تمامی هدست های واقعیت مجازی سازگار بوده و در صورت دارا بودن یکی از این هدست ها دانلود این بازی کم حجم را به شما توصیه میکنیم زیرا به گفته سازنده بازی , شوک های فراوانی منتظر دیدار شما هستند که این موضوع در کنار تکنولوژی واقعیت مجازی بیش از پیش خودنمایی خواهد کرد.

در کل اگر دوستان و یا نزدیکان شما از تکنولوژی واقعیت مجازی بهره میبرند میتوانید با بازی Alone VR Cardboard لحظاتی ترسناک و پر از استرس را برایشان به ارمغان آورید و لذت ترس را این بار از دریچه واقعیت مجازی درک کنید.

Alone VR Cardboard با قیمت ۰٫۷۰ یورو در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده و سایت اندرویدکده نیز این افتخار را دارد که نسخه فول این عنوان را به صورت کاملا رایگان در اخیار شما عزیزان قرار دهد.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی تنهایی Alone VR Cardboard v1.5 اندروید