دانلود بازی جذاب Chimpact Run v1.19.03.1 اندروی

دانلود بازی جذاب Chimpact Run v1.19.03.1 اندروی

بازی Chimpact Run عنوانی در سبک اکشن و ماجراجویی میباشد که به تازگی توسط استودیو Yippee Entertainment Ltd ساخته و پرداخته شده و با قیمت حدود ۳ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده که نسخه خریداری شده بازی به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون بیش از ۵۰ بار دانلود را در سراسر جهان تجربه نموده است.

سری عناوین Chimpact بازی هایی محبوب در نزد بازیبازان میباشد که تا به امروز بیش از چندین میلیون بار دانلود شده اند و قطعا موفقیت بازی جدیدشان نیز از قبل تضمین شده میباشد. در این بازی باید کنترل میمونی دوست داشتنی و دوستان او را بر عهده بگیرید و در قالب سطوح های متعدد بازی به ماجراجویی هیجان انگیز و نفسگیر بپردازید.

با توجه به حجم بازی گرافیک فنی و هنری آن حیرت انگیز میباشد بافت محیط ها و هم چنین کاراکتر های بازی به صورت کاملا دقیق و حرفه ای طراحی شده اند و عنوانی با جزییات بالا در زمینه گرافیکی را تحویل کاربران داده اند. انواع و اقسام دشمنان در هر یک از سطوح بازی آماده پذیرایی از شما خواهند بود. در طول سفرتان با انواع متنوعی از لوکیشن های زیبا رو به رو خواهید شد و همان طور که گفته شد جزییات بالا هر یک از محیط ها شما را شگفت زده خواهد کرد.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی جذاب Chimpact Run v1.19.03.1 اندروی