دانلود Yalghaar: The Game v1.0.3 دانلود بازی اکشن یالگر اندروید+ دیتا

دانلود Yalghaar: The Game v1.0.3 دانلود بازی اکشن یالگر اندروید+ دیتا

Yalghaar: The Game
این بازی ، بازی رسمی از فیلم Yalghaar است.سرنوشت نسل های آینده به این عملیات نظامی بستگی دارد.شما در این بازی فرصت دارید که گروگان ها را نجات دهید،بمب ها و مین ها را خنثی کنید و همچنین بمب گذاران انتحاری و تک تیراندازان دشمن را نابود کنید.
خود را با استفاده از تسلیحات پیشرفته نظامی تجهیز کنید و ارتش خود را که ارتش پاکستان است به سمت شکوه و جلال هدایت کنید.روسای دشمن را نابود کنید و در یک بازی سه بعدی به مبارزه با ستیزه جویان و تروریست ها بپردازید.

به دشمنان خود شلیک کنید و از کشور خود دفاع کنید.شما یک فرمانده قوی در سازمان نظامی پاکستان هستید و تمام تلاش خود را در مبارزه علیه تروریست ها می کنید.جنگ با تروریست ها در کشور شما ادامه دارد وکشورتان به نیروی قهرمانی چون شما نیاز دارد.تیم خود را دریک بازی تیراندازی اول شخص هدایت کنید.
شما در کشتن و نابودسازی دشمنان خود و نیز در مبارزه علیه تروریسم حرفه ای هستید و می توانید در صورت نیاز از زره بدنی و نیز نارنجک در این بازی استفاده کنید.این بازی یک جنگ مدرن را به تصویر می کشد که در آن هیچ قانونی وجود ندارد و شما در یک ماموریت مخفی شرکت دارید وباید تهدیدات منطقه را از بین ببرید.
زندگی خود را در این بازی تیراندازی اول شخص به خطر بیندازیدو برای حفظ تسلط خود در منطقه مبارزه کنید.شما تنها کسی هستید که می توانید این تروریست های ظالم را نابود کنید و در یک نبرد تروریستی در سرزمین پاکستان شرکت کنید.

 

 

 

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Yalghaar: The Game v1.0.3 دانلود بازی اکشن یالگر اندروید+ دیتا