دانلود Potion Explosion 1.4.0 بازی انفجار معجون جادویی اندروید

دانلود Potion Explosion 1.4.0 بازی انفجار معجون جادویی اندروید

Potion Explosion
این بازی برنده جایزه ی بازی های پازلی است.این بازی را به صورت انفرادی و یا به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان سراسر جهان و در حالت های Local Pass & Play انجام دهید.
مواد منفجره با انجام واکنش های زنجیره ای باعث تشکیل موادی دیگر می شوند و شما نیز آن ها را در یک آزمایشگاه جمع آوری می کنید.پس از آن شما باید اشک های اسب شاخدار،شوره سر پری خود را به سختی جمع آوری کنید تا بتوانید مخلوط قدرتمند خود را با افکت های جذاب دیگر آماده کنید.


نحوه بازی:
در ابتدای بازی به هر بازیکن معجون هایی برای تکمیل افکت های ویژه و نیز موارد دیگری ارائه می شود.شما می توانید مواد تشکیل دهنده خود را از لیست انتخاب کنید و توجه داشته باشید که با انتخاب مواد مختلف آنها از لیست حذف خواهد شد.اگر دو ماده طبیعی را با هم مخلوط کنید آنها منفجر خواهند شد.شما می توانید از این مواد برای ساخت معجون خود استفاده کنید. شما تنها یک فضای مخزن محدود دارید تا مواد باقیمانده را از یک نوبتی به نوبت دیگر ذخیره کنید، بنابراین باید مواد مورد نظر خود را به دقت انتخاب کنید. هنگامی که یک معجون تکمیل می شود، شما امتیاز می گیرید، می توانید از اثر قدرتمند خود استفاده کنید و یک معجون را برای ساخت معجونی دیگر انتخاب کنید.

 

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Potion Explosion 1.4.0 بازی انفجار معجون جادویی اندروید