دانلود Train Conductor World 1.12.2 بازی کنترل قطارها اندروید + مود

دانلود Train Conductor World 1.12.2 بازی کنترل قطارها اندروید + مود

بازی “Train Conductor World” عنوانی در سبک میباشد که به تازگی توسط استودیو The Voxel Agents ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۲۷۲ نفر امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ و بیش از ۵ هزار بار دانلود را تجربه نموده است. در بازی فوق مدیریت یک راه آهن به شما داده خواهد شد و شما باید با کنترل قطار ها و پیاده سازی استراتژی های مناسب , موجب پیشرفت راه آهن خود شوید و از هرج و مرج درون آن جلوگیری کنید.

همان طور که گفته شد محوریت اصلی گیم پلی بازی Train Conductor World بر روی کنترل قطار هایی میباشد که در راه آهن شما در رفت و آمد هستند و شما باید با کنترل و رهبری آنها از حوادث پیشرو جلوگیری نمایید. البته به یاد داشته باشید که با پیشروی در مراحل بازی و رشد راه آهنتان قطار های بیشتر وارد حوزه مدیریتی شما خواهند شد و چالشی بزرگ را در برابرتان قرار خواهند داد.

انواع و اقسام لوکیشن ها و محیط های زیبا برای بازی تدارک داده شده اند از آمستردام گرفته تا شهر زیبا پاریس و همگی آنان تحت کنترل شما میباشند و در صورت عدم توانایی اتفاقات خطرناکی رخ خواهد داد.

با پیشروی در بازی میتوانید قطار ها و راه آهن های خود را بهینه سازی کنید و هم چنین میتوانید از انواع و اقسام قدرت های ویژه در زمان های بحرانی استفاده نمایید تا راه آهن خود را به بزرگترین و بهترین راه آهن جهان تبدیل نمایید.

Train Conductor World

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Train Conductor World 1.12.2 بازی کنترل قطارها اندروید + مود