دانلود Plants vs. Zombies Heroes 1.22.14. ازی گیاهان در مقابل زامبی ها: قهرمانان اندروید + مود

دانلود Plants vs. Zombies Heroes 1.22.14. ازی گیاهان در مقابل زامبی ها: قهرمانان اندروید + مود

“Plants vs. Zombies Heroes” توسط تیم سازندگان دو عنوان محبوب و مشهور  و Plants vs. Zombies Garden Warfare 2 و در سبکی جدید ساخته و پرداخته شده است. این بار نیز تیمی از گیاهان قدرتمند را تشکیل داده و راهی سفری هیجان انگیز شوید تا بتوانید مخالفان خود را از بین برده و هم چنین شخصیت های جدیدی را وارد تیم خود کنید. خود را برای ماجراجویی دیگر همراه با گیاهان و زامبی های دوست داشتنی آماده کنید و وارد نبردی زیبا و حماسی شوید.

Plants vs. Zombies Heroes توسط کمپانی مشهور و نام آشنا ELECTRONIC ARTS یا همان EA ساخته شده و تاکنون با مجموع آرا حدود ۹۱ هزار نفر امتیاز فوق العاده ۴٫۴ از ۵٫۰ و بیش از ۵ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

Plants vs. Zombies Heroes

جمع آوری قهرمانان خود

– از بین ۲۰ قهرمان قدرتمند قهرمان مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با استراتژی خاص آن قهرمان به نبرد با دشمنان خود بپردازید بعضی از این قهرمانان عبارتند از: Super Brainz , Green Shadow , Zomboss’s و غیره. نکته جالب اینجاست که قهرمانان ما تنها گیاهان نیستند بلکه شما میتوانید قهرمان خود را از میان زامبی ها نیز انتخاب کنید.

تشکیل تیم خود

– هر قهرمانی نیاز به تیمی قدرتمند دارد و شما نیز میتوانید این تیم را از شخصیت های دوست داشتنی بازی Plants vs. Zombies بدست آورید. البته بدانید که هر یک از شخصیت های تیم شما باید با شخصیت های دیگر هماهنگی داشته باشد تا شما بتوانید استراتژی خاص خود را در میدان نبرد پیاده سازی کنید. هم چنین با پیشروی در بازی میتوانید شخصیت های تیم خود را ارتقاء داده و مهارت های آنان را افزایش دهید و هم چنین از قدرت های ویژه آنها در مواقع ضروری استفاده کنید. یادتان باشد که با جلو رفتن مراحل شخصیت های جدیدی برایتان آنلاک میشوند.

پیش به سوی ماجراجویی

– در جهان گسترده بازی شروع به کاوش کنید و وارد نبرد های هیجان انگیز شوید. در هر مرحله باید با زامبی ها و یا حتی گیاهان نیز مبارزه کرده و آنان را شکست دهید. هر نقطه از جهان بازی دارای ویژگی منحصربفرد خواهد بود. هم چنین سازنده بازی برای به چالش کشیدن شما از باس فایت هایی قدرتمند استفاده کرده است که در زمان مناسب حسابتان را خواهند رسید! البته با شکست دادن آنها میتوانید از پاداشی ویژه بهره ببرید.

بازی در برابر دوستان و دشمنان

– مهارت های خود و هم چنین قدرت تیم خود را در برابر بازیکنان واقعی در سرتاسر جهان آزمایش کرده و با شکست آنان پاداش ها را جمع آوری کنید. هم چنین با تکمیل ماموریت های روزانه بازی میتوانید هر چه سریع تر تیم خود را ارتقاء دهید.

با پیروزی های پی در پی در بخش PVP ثابت کنید که قدرتمندترین و شجاع ترین باغبان در نبرد ها هستید!

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Plants vs. Zombies Heroes 1.22.14. ازی گیاهان در مقابل زامبی ها: قهرمانان اندروید + مود