دانلود Skype Lite – Chat & Video Call 1.33.76.29624 برنامه اسکایپ لایت اندروید

دانلود Skype Lite – Chat & Video Call 1.33.76.29624 برنامه اسکایپ لایت اندروید

Skype Lite – Chat & Video Call نرم افزار رسمی اسکایپ لایت برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. نرم افزار اسکایپ نرم افزار نام اشنایی برای تماس های صوتی و تصویری می باشد. اسکایپ از سال های گذشته قبل از به دنیا آمدن اندروید یکی از محبوب ترین نرم افزارهای تماس اینترنتی بوده است و همواره کیفیت بالایی را  برای کاربران فراهم کرده است. از سال ۲۰۱۱ که این نرم افزار توسط شرکت بزرگ مایکروسافت خریداری شد تغییرات و بهبود چشمگیری در نرم افزار ایجاد شد و روز به روز شاهد پیشرفت و بهبود کیفیت تماس های آن هستیم. نسخه اندرویدی مسنجر اسکایپ هم از این قاعده پیروی کرده و به کاربران اجازه برقراری تماس ها صوتی و تصویری با کیفیت فوق العاده بالا از هر نقطه دنیا را می دهد که یکی از انتخاب های عالی برای ارتباط با اقوام و خانواده خود در خارج از کشور می باشد. در اسکایپ با استفاده از اینترنت با سرعت مناسب کوچکترین تاخیری در صدا را حس نخواهید کرد. برای مکالمه با اسکایپ هر دو طرف  باید یکی از نسخه های موبایل یا کامپیوتر آن را نصب کرده باشند. در نرم افزار اسکایپ امکان تماس با تلفن ها بدون نیاز به نصب بودن نرم افزار در طرف مقابل نیز وجود دارد که البته شامل هزینه بوده و متاسفانه در ایران امکان استفاده از این ویژگی وجود ندارد. حال نسخه لایت این سرویس محبوب با حجمی پایینتر برای استفاده در گوشی های با سخت افزار ضعیف تر و افرادی که نیاز به برخی از امکانات نسخه اصلی ندارن آماده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

دانلود Skype برنامه ارتباط تصویری اسکایپ اندروید

Skype Lite – Chat & Video Call توسط توسعه دهنده Skype برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خیلی خوب ۴٫۲ از ۵ در گوگل پلی شده و بیش از ۱ میلیون کاربر رسمی از سراسر جهان فقط در سیستم عامل اندروید دارد رi می توان برترین نرم افزار برقراری ارتباط صوتی و تصویری در سراسر جهان دانست.

در ادامه این پست علاوه بر مطالعه ویژگی های این نرم افزار میتوانید دانلود نسخه اندروید و همچنین نسخه ویندوز اسکایپ را به صورت اختصاصی از دریافت کنید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Skype Lite – Chat & Video Call 1.33.76.29624 برنامه اسکایپ لایت اندروید